Waarom heb jij geen relatie?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Mango

Re: Waarom heb jij geen relatie?

Berichtdoor Mango » 30 dec 2011 12:29

Ik heb ook soms wel het idee dat mijn omgeving het erger vindt dat ik vrijgezel ben dan ik zelf! Alsof je perse een relatie nodig hebt om gelukkig te zijn -.- Ik niet in ieder geval! Mijn leven is heerlijk zo! Soms wil ik wel weer eens een relatie maar het is niet zo dat ik zonder doodongeluk ben

Een serieuze koppelpoging zou wel eens leuk zijn inderdaad! Wie heeft dat al wel eens gehad? Of zijn het echt alleen maar oude mannen / vrouwen die er komen opdagen?

hubert
Majoor
Majoor
Berichten: 1815
Lid geworden op: 16 feb 2012 14:50

Re: Waarom heb jij geen relatie?

Berichtdoor hubert » 21 feb 2012 16:09

Mango schreef:Een serieuze koppelpoging zou wel eens leuk zijn inderdaad! Wie heeft dat al wel eens gehad? Of zijn het echt alleen maar oude mannen / vrouwen die er komen opdagen?


Wat is er mis met oud?

haagwinde
Verkenner
Verkenner
Berichten: 48
Lid geworden op: 08 jul 2011 09:40

Re: Waarom heb jij geen relatie?

Berichtdoor haagwinde » 22 feb 2012 08:51

alles is relatief :D

janske1983
Verkenner
Verkenner
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 mar 2012 17:16

Re: Waarom heb jij geen relatie?

Berichtdoor janske1983 » 24 mar 2012 12:32

omdat ik een relatie heb gehad met iemand waar ik naar de pijpen moest dansen.
op het laas leek het als of ik niks meer mocht zelf als even naar het toilet wou gaan moest ik verantwoording afleggen aan me ex.
ik voelde me echt gevangen bij hem en het is daar door ook kapot gegaan omdat ik niet meer durfden te praten over me gevoelens op omdat meneer er altijd nog al raar mee om ging en me naar beneden hielt.
Ik ben dus bang dat als in een nieuwe relatie aan ga dat me volgende vriend het zelfde misschien woord.
Ik weet dat ook zat goede mannen zijn op de wereld maar tot nu toe tref ik altijd de verkeerde mannen en dat maakt mij onzeker.
Dan maar liever alleen en hopen dat ooit het moment daar is dat iemand op mijn pad komt die me wel gerespecteerd en accepteert zo als ik ben en geen oordeel trekt over me uiterlijk en innerlijk.

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Waarom heb jij geen relatie?

Berichtdoor Mortlach » 24 mar 2012 22:45

Joh Janske, heftig hoor. Ik kan me voorstellen dat dat het wel extra lastig maakt. Ik hoop dat je een van de vele goede mannen mag tegenkomen en dat je die dan ook durft te vertrouwen.

En mocht je volgende vriend zich toch ook misdragen, bij de eerste hint meteen een einde aan de relatie maken. Niet wachten en hopen dat hij wel verandert. Elkaar neerhalen of proberen te beheersen heeft totaal geen plaats in een relatie, ook niet een beetje.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

nette
Sergeant
Sergeant
Berichten: 413
Lid geworden op: 21 feb 2011 14:22

Re: Waarom heb jij geen relatie?

Berichtdoor nette » 01 mei 2012 14:08

maar weer eens op refoweb kijken, tijd niet geweest, druk gehad met van alles en nog wat


janske1983 schreef:omdat ik een relatie heb gehad met iemand waar ik naar de pijpen moest dansen.
op het laas leek het als of ik niks meer mocht zelf als even naar het toilet wou gaan moest ik verantwoording afleggen aan me ex.
ik voelde me echt gevangen bij hem en het is daar door ook kapot gegaan omdat ik niet meer durfden te praten over me gevoelens op omdat meneer er altijd nog al raar mee om ging en me naar beneden hielt.
Ik ben dus bang dat als in een nieuwe relatie aan ga dat me volgende vriend het zelfde misschien woord.
Ik weet dat ook zat goede mannen zijn op de wereld maar tot nu toe tref ik altijd de verkeerde mannen en dat maakt mij onzeker.
Dan maar liever alleen en hopen dat ooit het moment daar is dat iemand op mijn pad komt die me wel gerespecteerd en accepteert zo als ik ben en geen oordeel trekt over me uiterlijk en innerlijk.


wat naar voor je, hopelijk vind je iemand, die wel echt van je houd. ik hoop dat je wel genoeg familie en vrienden om je heen heb, waar je op terug kan vallen?

hubert
Majoor
Majoor
Berichten: 1815
Lid geworden op: 16 feb 2012 14:50

Re: Waarom heb jij geen relatie?

Berichtdoor hubert » 16 jun 2012 16:02

Mortlach schreef:Joh Janske, heftig hoor. Ik kan me voorstellen dat dat het wel extra lastig maakt. Ik hoop dat je een van de vele goede mannen mag tegenkomen en dat je die dan ook durft te vertrouwen.

En mocht je volgende vriend zich toch ook misdragen, bij de eerste hint meteen een einde aan de relatie maken. Niet wachten en hopen dat hij wel verandert. Elkaar neerhalen of proberen te beheersen heeft totaal geen plaats in een relatie, ook niet een beetje.


Helemaal mee eens. Zeker dat laatste (weet ik uit ervaring).


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 gasten