Ik vind de borstvoeding dit keer de eerste 5 maanden zelfs slopend. Heb het nog steeds niet helemaal op orde, of dat ooit gaat komen? Ik zit er ook over te denken om te stoppen maar eigenlijk wil ik niet.
Niet omdat ik zo graag veel wil werken, leuke dingen wil doen of er veel tijd in zit, maar omdat ik niet weet wanneer hij nu eindelijk ens tevreden is....
hij heeft niet genoeg en aan de borst wordt hij boos omdat er volgens mij ook niet veel meer uit komt. Dus hij krijgt nu al een maand bijvoeding, 1 fles op een avond en ook als ik niet thuis ben. Maar verder afbouwen betekend dus volledig stoppen.... want ik merk wel dat het nu dus ook niet meer extra aangemaakt wordt. Maargoed, hij frustreerd zich echt als hij niet genoeg meer krijgt en ik dus ook.
Als hij snachts nu zou doorslapen is het probleem denk op gelost, maarja, sinds al die antibioticakuren en ontzettende diarree is dat dus over, helaas. Twas zo heerlijk die eerste maanden
Sterkte ermee juffiejuf, ik heb geen idee wat je er nog meer aan zou kunnen doen, naast wat je nu doet.
Enne borstvoedingscertificaat zegt echt niet alles hoor, maar al die goedbedoelde adviezen van anderen zijn soms ook heel irritant