@parkiet Op zich maakt mij het niet uit dat Nina haar bedje door gaat alleen wordt ze wakker van de kou en kan ik er elke keer uit

Waar heb jij die slaapzakken gekocht? (hopelijk weet je dat nog)
Moderator: Moderafo's
Galateia schreef:Maar ik blijf me afvragen: waarom is het dan zo belangrijk voor je relatie? Wat zou er mis gaan, wanneer jullie het niet zouden doen?
AikonGirl schreef:'s Avonds liggen de kids toch op bed? Dan ben je toch lekker samen? Wij iig wel.![]()
[/url]
Galateia schreef:Waarom is het dan belangrijk voor je relatie om zonder de kinderen een nacht weg te gaan? Ik zie dat niet zo goed, maar dat zal wel per relatie verschillen. Onze relatie heeft dat kennelijk niet nodig, want het gaat hier prima. De behoefte is er ook totaal niet. Natuurlijk doen we wel leuke dingen, maar dan gewoon... thuis. We gingen vroeger graag uit eten, nu kookt mijn man gewoon iets mega-lekkers terwijl ik ons mannetje op bed leg en dan gaan we uit eten in eigen huis. En in plaats van dat we naar de film gaan, plannen we thuis lekker een filmavondje. Ja, samen naar een voorstelling, ofzo, dat lukt niet meer. Maar dat doe ik dan wel alleen. Manlief doet ook wel eens iets wat hij leuk vindt. Hij is bijvoorbeeld net lid geworden van de toneelvereniging hier. Dikke lol. Nou, zo doen we alleen en samen gewoon nog steeds ons ding.
Verder doen we overdag zat leuke dingen, maar gezellig met zoonlief erbij, hoor. Dus kennelijk hebben we het niet nodig, anders hadden we dat vast wel gemerkt. Maar uiteraard: zelfs al hadden we het nodig, het zou onmogelijk zijn. Zoonlief slaapt nog bij ons op de kamer, binnenkort (hopelijk snel) een tweede kindje met haar eigen dingen (en wat we ervan weten: dit wordt heftiger dan zoonlief). Dus nee. Zelfs al zouden we het nodig hebben, onmogelijk. Dus dan maar zorgen, dat we het niet nodig hebben. Toch?![]()
Maar ik blijf me afvragen: waarom is het dan zo belangrijk voor je relatie? Wat zou er mis gaan, wanneer jullie het niet zouden doen?
LauraC schreef:zou ik ook niet lekker kunnen zitten eten als ik weet dat er een berg strijk, 3 wassen en een vieze pleevloer ligt te wachten.
LauraC schreef:Bovendien ga ik eens in de zoveel maanden een uurtje of 2 weg met manlief puur omdat IK het huis uit moet. Ik kijk dag in, dag uit, avond in, avond uit tegen dezelfde 4 muren aan.
LauraC schreef:is dit dus mijn heerlijk egoistische oplossing. En weet je wat: Michael heeft toch zo'n leuke moeder de ochtend na dat avondje weg met papa!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten