mohamed schreef:Wellicht toch eens overwegen dan, of had je me soms te min gevonden als jij wel een vrouw was geweest met sluimerende moedergevoelens?
Volgens Armand moet ik dan eerst wat van je achtergrond weten voordat ik je te min kan vinden

Moderator: Moderafo's
mohamed schreef:Wellicht toch eens overwegen dan, of had je me soms te min gevonden als jij wel een vrouw was geweest met sluimerende moedergevoelens?
Bertiel schreef:Volgens Armand moet ik dan eerst wat van je achtergrond weten voordat ik je te min kan vinden
mohamed schreef:Volgens mij moet Armand zijn grote mond gaan spoelen!
mohamed schreef:Volgens mij moet Armand zijn grote mond gaan spoelen!
Bertiel schreef:heb m'n tandarts regelmatig horen zeggen dat m'n mond niet in groot genoeg is...
Over jou mevrouw, want mw dacht onterecht dat je een jongetje was, maar het leek mij duidelijk van niet.
Over jou mevrouw, want mw dacht onterecht dat je een jongetje was, maar het leek mij duidelijk van niet.
mw schreef:Mij was toch voor 100% duidelijk dat Bertiel een mannetje is. En die conclusie trek ik uit de naam![]()
mw schreef:@TAF: niemand die hier beweert dat wij kinderen krijgen direct linken aan een relatie hebben. We kwamen er op omdat iemand het voorbeeld gaf van een kraamvisite.
Dat er een aantal zijn die dat duidelijk wel doen,staat daar totaal los van. Ik hoop i.i.g. wel een kleine schare kinderen op de wereld te zetten of voor een kleine schare kinderen te mogen zorgen. Indien God het geeft!
mw schreef:I.v.m. mensen die met mij meelezen krijg je op die vraag een antwoord via pb![]()
@mohamed: ik snap hem hoorvond het alleen wat lachwekkend. Maar niet alleen een naam zegt iets. Ik haal soms meer uit postings dan uit een naam
Mortlach schreef:Dat wordt gezellig. Als je wil kan ik je vriendje wel spelen hoor
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten