Berichtdoor Funlover » 17 aug 2011 15:06
Ik ga voor -6,5 nu nog!
Ik moet gewoon accepteren dat ik nooit echt lekkere koekjes, chocola en gebak kan eten zonder wat dikker te worden.
Ik wordt gewoon echt dikker als ik meer eet dan de basis: 3 gezonde!! maaltijden en fruit of rijstewafels tussendoor...
Ik ben natuurlijk 5 jaar geleden al 25 kilo afgevallen.... Dat eetpatroon was gewoon goed en gezond zonder extraatjes. De eerste 2 a 3 jaren gingen perfect. Kwam niets aan en at ook niets zei altijd nee tegen gebakjes, chips, kroket en noem maar op.... De laatste 2 jaar ben ik lekker gaan bakken, nam ik ook weer eens taartje en chipjes..... En toen kwam ik zo weer een kilo of 9 aan....! Nu ging dat met de pil ook wel extra snel...!
Maar ben het zat. Heb 2 jaar genoten van heeeeeel veeeeel lekkers. Nu ga ik weer terug naar de basis. Niets extra's en op naar mijn oude gewicht zonder buikje. Ben ik daar dan beperk ik mij tot iets lekkers in het weekend. Of een ijsje (Dat at ik ook wel iets teveel maar ijs is zoooo lekker), chips, zelfgebakken koekjes of iets anders. Elk weekend wat anders! Omdat ik ook sport moet dat voldoende zijn om niet weer aan te komen. Ik ben benieuwd.
De ene heeft puistjes, de ander wordt snel dik, weer een ander heeft een ziekte. We hebben allemaal wat en ik moet simpel weg gewoon accepteren dat ik niet meer kan eten dan fruit, brood, en gezond avondeten!
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!