Moderator: Moderafo's
Jannoek schreef:Heerlijk missf! Hoop voor jullie dat het zo blijft! Floris was de eerste.week ook erg rustig, familie zei dat ze hem graag een keer ailden horen huilen. Inmoddels heeft hij het huilen, of eigenlijk krijsen, uitgevonden en huilt hij vanaf 5uur smiddags tot 12uur s avonds. Zelfs tijdens het voeden soms..
Gisteravond pastte ik op ons 8 weken oude buurmeisje, wat een wereld van verschil.. Kan me dus voorstellen dat.je echt wordt als je kinderen de hele dag zo huilen..
De buurvrouw tipte mij gisteren ook een osteopaat, die zij in de vk praktijk aanbeveelt.. Had daar zelf nog niet aan gedacht, omdat hij niet de hele dag huilt, en omdat het naar mijn idee niet van de bevalling kon komen. Buurvrouw gaf aan dat hij waarschijnlijk veel meer geleden heeft dan veel kinderen tijdens een 'normale' bevalling, omdat hij a la minute geboren moest worden, en dat dat echt niet zachtzinnig is gegaan.
ik denk erover om een afspraak te maken...
Schipje schreef:@AJL, is caulophyllum dan niks voor jou? Dat is vrouwenwortel en zorgt voor effectieve en regelmatige weeen.
ajl schreef:@schipje ik zie dat jij nu aan de beurt bent. Je houdt je toch wel aan je dagelijkse meldingsplicht he?
ajl schreef:Ik zal het eens in mn achterhoofd houden. Is dat gewoon verkrijgbaar bij de drogist?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten