islam is de antichrist

Open voor alle onderwerpen en meningen

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Re: islam is de antichrist

Berichtdoor Optimatus » 06 jun 2011 13:37

Eerbied schreef:Wat is dit voor non-argument?

Het is geen argument, het is een vriendelijk verzoek om mijn eerdere bijdrage over civielrecht nog een keer te lezen, omdat je een antwoord geeft, dat daar niets mee te maken heeft. Ik heb namelijk niet gezegd dat God de Heer niet kan tellen.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

RogierV
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor RogierV » 06 jun 2011 13:37

Afbeelding
Bratskikh, narudov soyuz vekovoy!

schaapje
Generaal
Generaal

Berichtdoor schaapje » 06 jun 2011 13:37

quote="Optimatus"Ik kreeg net een scheldmail van schaapje. Publicatie waard?

Nou sta ik helemaal perplex Optimatus, jij pb me met een beschuldiging die gewoon
beledigend is, en waar ik op reageer.
En nu ga je op het forum mij beschuldigen dat ik een scheldmail heb gepost.
Voor mij mag je het publiceren, ik heb geen verkeerd woord gezegd.
Wie overwint, zal van de tweede dood geen schade lijden.

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 06 jun 2011 13:39

Als jij het een teiltje waard vindt dat moslims mensenlevens hebben gered (ik vind het zelf meer een staats-onderscheiding waard), dan ben je tamelijk triest bezig.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

TheKeimpe
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor TheKeimpe » 06 jun 2011 13:41

Als je dit topic leest moet je je afvragen of je wel over onvrede onder en door moslims moet praten. Voor zover ik weet spreekt geen enkele moslim hier, maar als ik de toon proef, dan smaakt het naar bloed...

Anders gezegd:
Mensen, doe toch eens rustig!

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 06 jun 2011 13:41

Optimatus schreef:Het is geen argument, het is een vriendelijk verzoek om mijn eerdere bijdrage over civielrecht nog een keer te lezen, omdat je een antwoord geeft, dat daar niets mee te maken heeft. Ik heb namelijk niet gezegd dat God de Heer niet kan tellen.

Dat 'argument' over het erfrecht doet me trouwens enorm denken aan het stuk in het OT over onder welke voorwaarden je vrouwelijke krijgsgevangenen mag verkrachten. (Eerst in je huis opnemen, tijdje laten rouwen om de ouders en dan mag je haar 'leren kennen').

Ook te bizar voor woorden tegenwoordig, maar destijds misschien ook een stap vooruit. Zo heb ik het in de vragenrubriek wel verdedigd zijn worden...

Ik kan trouwens niet wachten tot Eerbied over het Boeddhisme begint...
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Eerbied
Mineur
Mineur

Berichtdoor Eerbied » 06 jun 2011 13:43

RogierV schreef:Net zoveel Joden als in Sudan stumperd. Je eigen argument nota bene. Je loopt er gewoon in!!!!

Alweer een ad hominem: "stumperd". Wil je graag zo doorgaan?

Het zal ermee te maken hebben dat de islam in Indonesië nogal verwaterd is. Hier staat namelijk:

De meeste Indonesische moslims nemen het niet zo nauw met de religieuze regeltjes.

Feitelijk dus een verzet tegen de islam!
Gelukkig de barmhartigen, want zij zullen barmhartigheid ondervinden. (Matteüs 5:7)

Eerbied
Mineur
Mineur

Berichtdoor Eerbied » 06 jun 2011 13:49

Optimatus schreef:Het is geen argument, het is een vriendelijk verzoek om mijn eerdere bijdrage over civielrecht nog een keer te lezen, omdat je een antwoord geeft, dat daar niets mee te maken heeft. Ik heb namelijk niet gezegd dat God de Heer niet kan tellen.

Je letterlijke woorden waren:

Optimatus schreef:Daaruit blijkt hoogstens dat iemand niet goed in tellen was of geen verstand had van civiel recht.

Ik heb niet beweerd dat jij gezegd zou hebben dat God de Heer niet kan tellen, maar wèl dat uit de Koranteksten (de erfrechtregels) blijkt dat de valse profeet Mohammed beweert dat God de Heer niet kan tellen.
Gelukkig de barmhartigen, want zij zullen barmhartigheid ondervinden. (Matteüs 5:7)

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 06 jun 2011 13:51

Wat gaan wij hier respectvol met elkaar om zeg, MAAR NIET HEUS. :-&
Jongens, kan het even wat zachter!!!!!!!!!!!
Optimatus: voor de goede orde, Schaapje is een vrouw.
En het is niet aardig om de inhoud van een pb te bespreken op het forum [-X
Een pb is juist om iets van het forum af te houden !

RogierV
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor RogierV » 06 jun 2011 13:54

`Ondertussen op de planeet Aarde slaan ze elkaar nog steeds de hersens in, over wie het beste oorsprong verhaal heeft`

Het is allemaal zo weinig de moeite waard deze onzin.

Weet je waar ik nou echt een harde plasser van krijg eerbied.
Het feit dat ik een dom onwetend stukje koolstof ben. Met zo weinig massa dat ik op een kosmische schaal eigenlijk niet eens besta.
Het enige wat mening geeft aan jou bestaan is andere mensen. En nog zijn alle stukjes koolstof op deze planeet helemaal niks vergeleken bij de eindeloze hoeveelheid materie die we kunnen waarnemen.

De tijd die ik hier ben is wederom op kosmische schaal zo kort, dat ik eigenlijk niet eens besta. Maar door het achterlaten van kennis en het samenwerken met mensen, kan ik mijn bestaan verlengen voor zolang mensen het de moeite waard zullen vinden mijn kennis te verdedigen.

Deze nonsens over het beste sprookje duurt nu al lang zat. Als er een schepper van hemel en aarde is, verwed ik mijn ziel erom dat het 10000000x complexer en anders is dan de veredelde `sprookjes voor volwassenen` die het nu zijn geworden.
Ik kan niet anders concluderen dat als ik de god van Abraham was. Dat ik dan zou walgen van georganiseerde religie. En hoe het de vooruitgang en empatische ontwikkeling van de mens tegenhoudt.

schaapje
Generaal
Generaal

Berichtdoor schaapje » 06 jun 2011 13:55

quote="Optimatus"Als jij het een teiltje waard vindt dat moslims mensenlevens hebben gered (ik vind het zelf meer een staats-onderscheiding waard), dan ben je tamelijk triest bezig.

Ik had een teiltje nodig Optimatus m.b. over wat jij schreef over de valse profeet mohammed,
dat moslims mensen levens hebben gered ontken ik helemaal niet daar was mij posting niet
voor!

En ik vind het zo fout dat jij mij beschuldigd van een scheldmail, dat is pertinent niet waar, zo
kan ik mezelf niet verdedigen....maar ja hoeft ook niet.
Wie overwint, zal van de tweede dood geen schade lijden.

Eerbied
Mineur
Mineur

Berichtdoor Eerbied » 06 jun 2011 13:58

RogierV schreef:Deze nonsens over het beste sprookje duurt nu al lang zat.

RogierV, als je de Here Jezus volkomen aanvaardt dan is er misschien nog redding voor je mogelijk.

RogierV
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor RogierV » 06 jun 2011 13:59

Je kunt mij niet bang maken met je hel.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 06 jun 2011 13:59

RogierV schreef:`Ondertussen op de planeet Aarde slaan ze elkaar nog steeds de hersens in, over wie het beste oorsprong verhaal heeft`

Het is allemaal zo weinig de moeite waard deze onzin.

Weet je waar ik nou echt een harde plasser van krijg eerbied.
Het feit dat ik een dom onwetend stukje koolstof ben. Met zo weinig massa dat ik op een kosmische schaal eigenlijk niet eens besta.
Het enige wat mening geeft aan jou bestaan is andere mensen. En nog zijn alle stukjes koolstof op deze planeet helemaal niks vergeleken bij de eindeloze hoeveelheid materie die we kunnen waarnemen.

De tijd die ik hier ben is wederom op kosmische schaal zo kort, dat ik eigenlijk niet eens besta. Maar door het achterlaten van kennis en het samenwerken met mensen, kan ik mijn bestaan verlengen voor zolang mensen het de moeite waard zullen vinden mijn kennis te verdedigen.

Deze nonsens over het beste sprookje duurt nu al lang zat. Als er een schepper van hemel en aarde is, verwed ik mijn ziel erom dat het 10000000x complexer en anders is dan de veredelde `sprookjes voor volwassenen` die het nu zijn geworden.
Ik kan niet anders concluderen dat als ik de god van Abraham was. Dat ik dan zou walgen van georganiseerde religie. En hoe het de vooruitgang en empatische ontwikkeling van de mens tegenhoudt.

Ik zie een ban aankomen :-oo

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 06 jun 2011 14:01

RogierV schreef:Je kunt mij niet bang maken met je hel.

Mag ik vragen wat jij hier dan nog doet ?
Je hebt een record aantal postings, ik meende dat er toch een soort respect was, moeten wij voor jou ook hebben, nietwaar ?
En dan ga je nu zo doen :-k
Ik begrijp er niks van. :(

Terug naar “[Religie] - Open forum”