Moderator: Moderafo's
Mortlach schreef:
Voor de grap op zondag naar iemand die er daadwerkelijk in gelooft toegaan en zeggen: Hé, ben jij er nog? Wat raar, mijn moeder is wel verdwenen!
Die man maakt zich onsterfelijk belachelijk en volslagen ongeloofwaardig.elbert schreef:En ja hoor, er is een nieuwe datum: 21 oktober.
De datum van 21 mei was volgens Harold Camping niet fout, maar had een "spirituele betekenis". Het is het "spirituele einde van het begin".
Zie bron.
Jaja, en dan waren die voorspelde aardbevingen die vanaf 18:00 uur plaatselijke tijd op vrijdag plaats zouden hebben, zeker ook "spiritueel". En de voorspelde opname van de ware gelovigen in de hemel op die datum is dan zeker ook "spiritueel", want Harold Camping loopt zelf nog gewoon op de aarde rond. Of hij is een valse profeet, wat me waarschijnlijker lijkt.
Dat doet me denken aan de Jehova's getuigen. Die hechten ook aan de "spirituele betekenis" van 1914.
Het zijn smoesjes om de mislukte voorspellingen mee te bedekken.
Dan wordt het nu wel tijd voor excuses voor de valse profetie.Na vier mislukte voorspellingen beweert Camping nu dat niemand kan weten wanneer het einde der tijden precies zal aanbreken.
Race406 schreef:Ja, en schadevergoeding aan al die mensen die hun huis verkochten en hun baan opzegden...!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten