tjonge, Parkiet je loopt nog rond dus? Ach, tot de 42 noemen ze nog 'op tijd' he, maar je rekent toch vaak wel met 40 weken, en hoopt niet echt op 42 denk ik. Sterkte met de allerlaatste loodjes!
Liefie, welkom terug

Fijn dat alles goed is gegaan!
En over het indalen, hier lag Jurian al best snel ingedaald, maar dit bleek met 39 weken en 3 dagen ofzo niet meer zo te zijn. De vk vond dat heel vreemd, niet dat hij niet ingedaald was, maar wel omdat het eerder wel zo was geweest. En vliezen breken gebeurd bij 1 op de 10 ofzo hoor, dus die kans is wel klein. Jurian was echt een wonderkindje, want het begon hier dus wel met vliezen breken en op de uitgerekende datum

Ik ga er nu maar weer voor, want het lijkt me heel apart om te beginnen met weeen, dan moet je gaan timen enzo, dat heb ik toen helemaal niet hoeven doen, omdat het nogal duidelijk was dat de bevalling begonnen was

Jannoek ook nog niks, ook maar hopen dat het niet te lang meer duurt joh! Je hebt nog geen idee wat de bedoeling nu is toch? of ze het eerder halen ofzo?
Ik merk nu opeens wel dat ik richting hoogzwanger ga, opeens krijg ik meer pijntjes enzo. Ik heb dan ook vandaag op mijn knieen uitgebreid de keukenvloervoegen lopen schrobben, maar zoals ik me verder voel dacht ik dat dat prima kon, maar aan mijn zere gat en rug te merken is dat toch niet meer zo geschikt voor deze termijn

Al gaat het niet nog steeds best. Moet er niet aan denken om over een week al met verlof te gaan, al is het ook wel weer een beetje fijn om te bedenken dat het nu over 2,5 weken is, omdat ik dan lekker mijn lijstje met klusjes af kan werken.
Hopelijk morgen goed nieuws van Parkiet!

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...