Opvoeding begint vroeg..
En als je als ouder ziet dat er wat ontspoort, dreig je de politie te zullen verwittigen, luistert hij nog niet, bel je de politie en geef je hem aan.
Als je mijn vader was dan was ik als kind op dat moment het huis uitgestapt.
Dat voortdurend blowen op zijn kamertje zou toch niet in een christelijk gezin toegelaten moeten worden?
Maar goed, als dat ook al niet in de wet verboden is, en je ziet als ouder dat je kind zijn geest ruineert met dat soort troep, dan wordt het misschien inderdaad erg moeilijk opvoeden.
De prijs van het "moet kunnen" -tijdperk.
Het 'moet kunnen' klinkt alsof ze er niets van gezegd hebben. Misschien hebben ze het toegelaten. Misschien hebben ze er enorm veel discussie over gehad. Misschien hebben ze er wel ruzies over gehad. Misschien heeft zijn hele geestelijke situatie niets te maken met de drugs.
Kids hebben het natuurlijk voor het zeggen tegenwoordig, het zijn allemaal prinsjes en prinsesjes.
Maar dat koninklijke spul groeit op en moet dan de maatschappij in, waar andere koninklijke secreetjes, die ook gewend zijn altijd hun zin te krijgen, de baas denken te zijn..
Wie zijn kinderen liefheeft kastijdt ze...
(maar dat mag geloof ik al niet eens meer, de ouder krijgt tegenwoordeig een pak slaag)
Nou je (ongenuanceerde) visie is in ieder geval duidelijk. Ik vind dat je er nogal een karikatuur van maakt.
Wie zijn kinderen liefheeft kastijdt ze...
Baseer je dit op de bijbel of is dit je eigen visie?