@Annet, hoe grappig, mijn buuf is volgens mij ook aan het bevallen want die heb ik al de hele dag niet gezien en ze ging in het zh bevallen. Liep al ruim een week over dus.. spannend ook.
Nou eindelijk maar eens een update van mij.. Was maandag alweer 30 weken. Ik ben zo ongeveer tot week 27 moe geweest. De laatste drie weken gaat het gelukkig beter dus heb ik toch de babykamer maar behangen.. Verder tot nu toe alles goed, veel gespartel in mn buik die overigens mini is vergeleken bij Boudin in Gerlinde. Kan me dus nog heerlijk vrij bewegen, geen last van bandenpijn gedoe en kon van de week nog redelijk mijn benen ontharen

De kids worden nu wel een beetje ongeduldig, liggen in een deuk als ze mn buik zien bewegen. Straks mogen ze meehelpen in de babykamer, ik wil hun handjes op de muur hebben dus daar hebben ze helemaal zin in.
Morgen weer een controle bij de ha, ben vooral benieuwd naar de kilo's. Ik was 8 weken lang nul kilo gegroeid maar in de afgelopen 4 weekjes volgens mij wel een aantal kilo dus we gaan het zien. Zo, nu lekker naar bed want mn ogen vallen dicht..
Ow, Evelien, had ik jou al gefeliciteerd met je zwangerschap? Zoniet, bij deze: van harte. En mocht ik er nog meer gemist hebben, ook van harte!