Kijken naar de TV maakt je niet gelukkiger, brengt je niet dichter bij God en is zinloos tijdverdrijf.
Veelal is het zelfs Godonterend, mensonterend en een verzameling van leugen en bedrog.
Afblijven van dat ding, ja zelfs opruimen.
Moderator: Moderafo's
TheKeimpe schreef:Kijken naar de TV maakt je niet gelukkiger, brengt je niet dichter bij God en is zinloos tijdverdrijf.
Veelal is het zelfs Godonterend, mensonterend en een verzameling van leugen en bedrog.
Napoleon schreef:er zit wel iets in, tv-kijken kan heel snel verworden tot een lege bezigheid (jaja, ook wielrennen is leeg), en het menselijk oog wordt toch altijd getrokken door het bewegende scherm. natuurlijk zijn er ook nuttige zaken te zien op tv,
Napoleon schreef:mooie reconstructie van het wk!
maar wat schiet je er in feite mee op dat je het gezien hebt, ik bedoel voor je hobby. wat schiet je er sowieso mee op dat je weet wie er gewonnen hebben? tenminste, dan ga ik ervan uit dat jij ook actief fietst. fiets je daar zelf harder van, of weet je meer van materiaal?
TheKeimpe schreef:Kijken naar de TV maakt je niet gelukkiger, brengt je niet dichter bij God en is zinloos tijdverdrijf.
BJ schreef:Ook al zou je er alleen maar naar het journaal mee kijken. Ik denk dat het goed is dat je wel op de hoogte blijft van wat er in de wereld gebeurt. Daar moet je je niet voor afsluiten.
BJ schreef:Maar als je geen TV zou willen hebben thuis. Is het dan niet eigenlijk zo dat je ook de computer of eigenlijk het Internet weg zou moeten doen?
Surfer schreef:haha, jawel, open ik een topic over tv-programma's, TK meteen een stelling tv-kijken is leeg
Surfer schreef:Sommige programma's kijk ik puur voor de ontspanning, of voor het decor, maar van andere leer ik veel!
Surfer schreef:Rommel kom je overal tegen.
-Rianne- schreef:De televisie kan je voor heel veel goede dingen gebruiken.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 6 gasten