Kleding enzo... (3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor ajl » 07 mar 2011 11:25

Qua haar en ogen ben ik een wintertype, maar qua huid niet. Ik heb naar het kleurenpallet gekeken en de kleuren van het wintertype tref ik vooral in mijn kast aan, dus misschien doe ik het automatisch wel goed. Sommige kleuren van het hersttype staan mij ook goed, dus wellich qua huid toch ook wel richting het herfsttype.
Laatst gewijzigd door ajl op 07 mar 2011 11:51, 1 keer totaal gewijzigd.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11426
Lid geworden op: 23 apr 2010 13:57

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor schelpje3 » 07 mar 2011 11:30

Wat leuk om dat uit te zoeken :D Ik heb geen idee wat ik ben. Zie wel als een kleur me totaal niet staat. Ik moet niks geels aantrekken, dan zie ik eruit of ik ernstig ziek ben, terwijl ik het een vrolijke zomers kleur vind.
Ik ben dol op alle paarstinten en kennelijk staat dat me heel goed want ik krijg regelmatig te horen dat het leuk is. Terwijl ik eenzelfde bloes in het roze of blauw heb en dan hoor ik niks.
De neonkleuren komen deze zomer in, ik denk niet dat ik dat ga doen.

Gebruikersavatar
Saskia
Majoor
Majoor
Berichten: 1786
Lid geworden op: 01 nov 2003 13:08

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Saskia » 07 mar 2011 15:12

Ik hou van zwart en donkergrijs en paars enzo, heerlijk. Zomers is dat wel lastig, want dan is dat zo warm. Maar die lichte kleuren staan me ook niet, dan ben ik helemaal zo bleek.

Ik ga het ook eens uitzoeken, gewoon, leuk om te weten ;)

Carpento
Luitenant
Luitenant
Berichten: 505
Lid geworden op: 12 aug 2004 12:26

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Carpento » 02 apr 2011 14:54

Zoo, vandaag maar weer eens de (bont)kraag uit m'n leren jas geritst, dat werd iets te gortig :p

Gebruikersavatar
*Annette*
Majoor
Majoor
Berichten: 2272
Lid geworden op: 06 feb 2007 19:22

Kleding enzo... (3)

Berichtdoor *Annette* » 02 apr 2011 15:19

Wat dragen jullie nu het weer wat warmer wordt voor kleding? Ik vind het wel zo ontzettend lastig...
Wat de toekomst brengen moge........

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8204
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Lalage » 02 apr 2011 16:18

*Annette* schreef:Wat dragen jullie nu het weer wat warmer wordt voor kleding? Ik vind het wel zo ontzettend lastig...

Wat vind je lastig? Ik heb heel veel T-shirts met leuke plaatjes, van dieren bijvoorbeeld. Vandaag heb ik deze aan:
Afbeelding

Galateia
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3825
Lid geworden op: 20 apr 2007 11:54

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Galateia » 02 apr 2011 16:49

Haha, die is leuk, Lalage! Dat soort dingen zou ik zelf nooit aantrekken, maar voor een ander vind ik ze echt leuk!

@Annette: ik draag met dit weer gewoon dunne truitjes met lange mouwen. Ik heb het altijd koud en ook op een dag als vandaag is een zuchtje wond genoeg om me te laten rillen. Dus ik draag lange mouwen. Of een hemdje/truitje met een omwikkeltruitje-vestje-geval. Als jas neem ik ook vaak gewoon een omwikkel-truitje-vestje-achtig-iets. Is toch niet zo heel erg moeilijk?
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor MissF » 02 apr 2011 17:14

Vandaag loop ik in een rokje, dunne legging en shirtje zonder mouwen. Heerlijk weer :D
Als ik niet thuis ben draag ik meestal een shirtje met daarover een vest(je) of bolero, dan kan die altijd uit als het te warm is.
Ik kijk meestal de avond ervoor even wat voor weer ze voorspellen en pas mijn kleding er op aan. Al vind ik het als ik 's morgens om half 7 naar mijn werk moet vaak nog flink fris, dus daarom een vest, dat uit kan als het overdag warmer is.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
jans1
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1307
Lid geworden op: 23 feb 2005 17:01
Locatie: Onder de rook van de centrale aan het water

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor jans1 » 02 apr 2011 22:41

Ik heb met dit soort weer een dun shirt met een blouse er overheen, en dan als jas een bodywarmer of een leren jasje..
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

meisje20
Luitenant
Luitenant
Berichten: 648
Lid geworden op: 02 apr 2009 20:20

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor meisje20 » 04 apr 2011 08:52

ik heb ook laten onderzoeken welk type ik ben. daar kwam uit dat ik lente type ben. terwijl ik (weet ik zeker) zomertype ben..
buiten dat doe ik er helemaal niks mee. ik weet welke kleuren mij wel staan en welke absoluut niet. en als ik iets leuks zie laat ik het niet hangen omdat het mijn kleur niet is. :wink:
Gods geduld is groot maar niet oneindig

Jo'tje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2925
Lid geworden op: 26 jan 2006 00:25

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Jo'tje » 04 apr 2011 13:23

Ehm, niet om eigenwijs te doen: maar waarom doe je dan zo'n test?
pobody's nerfect

hieke
Mineur
Mineur
Berichten: 149
Lid geworden op: 11 mar 2011 15:58

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor hieke » 04 apr 2011 15:05

*Annette* schreef:Wat dragen jullie nu het weer wat warmer wordt voor kleding? Ik vind het wel zo ontzettend lastig...


Ik vind dit zelf altijd DE tijd voor spijkerjasjes en leggings. Staat leuk, is niet te warm, en je kunt er iets zonder mouwen onder aan.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Evelien » 04 apr 2011 15:11

Leggings moet je wel staan natuurlijk.... Ik heb daar echt niet de benen voor. Als ik gewoon thuis ben dan doe ik ze wel aan heerlijk.

Hier gewoon hempje/korte bouwen met een vestje of iets dergelijks. Linnenbroek.

wilhelmina
Sergeant
Sergeant
Berichten: 252
Lid geworden op: 26 feb 2011 19:17

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor wilhelmina » 04 apr 2011 15:27

Ik vind leggings errug lelijk en eigenlijk alleen maar leuk bij kleine meisjes. Sommige dingen moet je niet meer willen als je wat ouder word...
Gisteren eens rondgekeken in de kerk, allemaal groene en blauwe benen, geen gezicht!
Ik snap ook niet waarom ik aangekeken word als ik in de kerk een keurige witte 3/4 broek onder een tuniek aan heb, wat is het verschil met een legging :?: :?

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11426
Lid geworden op: 23 apr 2010 13:57

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor schelpje3 » 04 apr 2011 15:30

wilhelmina schreef:Ik vind leggings errug lelijk en eigenlijk alleen maar leuk bij kleine meisjes. Sommige dingen moet je niet meer willen als je wat ouder word...
Gisteren eens rondgekeken in de kerk, allemaal groene en blauwe benen, geen gezicht!
Ik snap ook niet waarom ik aangekeken word als ik in de kerk een keurige witte 3/4 broek onder een tuniek aan heb, wat is het verschil met een legging :?: :?

Dat vind ik nu geen gezicht in de kerk. Een 3/4 witte broek is voor naar het strand en op de fiets en zo. Maar een legging is idd alleen leuk bij jonge meisjes.
En gisteren was de temp er sowieso niet naar om met zoiets te lopen, het was behoorlijk fris.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten