Zwanger deel 10

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Re: Zwanger deel 10

Berichtdoor Jannoek » 22 mar 2011 16:57

Dat denk ik ook Em.!
Spannend Aikongirl, dan komt het wel heel dichtbij ineens!

Ik ben eigenlijk best onrustig door 't hele gebeuren. :? kreeg vandaag de papieren binnen voor 't ziekenhuis.
Daar stond in dat oligohydramnion is vastgesteld en dat het vruchtwater <P5 was.
Zegt me nog niks eigenlijk.. ;-)
Ben nu heel alert op alle bewegingen die ik voel... vannacht ook veel wakker geweest. Net wel lekker even weer gelegen.
Vandaag gehoord dat volgende week vrijdag m'n verlof ingaat. Wat een heerlijk idee eigenlijk :)

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 22 mar 2011 17:02

@Jannoek Spannend! Van een ander forum kregen gisteren ook 2 meiden te horen dat ze weinig vruchtwater hebben die moeten ook door voor onderzoek.
Maar als het heel ernstig zou zijn zouden ze je denk ik wel gelijk houden in het ziekenhuis voor verder onderzoek? Of zie ik dat verkeerd? Al lijkt het me wel spannend!
Lekker vooruitzicht dat je volgende week vrijdag met verlof ga is het nog 34 weken geworden of toch met 35 weken?

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 22 mar 2011 17:07

't is 34 weken geworden, maar heb vandaag 3 weken vakantie na de tijd aangevraagd, dus dan heb ik als nog 13 weken na de tijd verlof. Niet linksom, dan maar rechtsom :mrgreen:

Tja, dat ze je niet a la minute door sturen is in die zin wel een goed teken, maar dat ze vond dat ik niet kon wachten tot er in 'mijn' ziekenhuis plek is vond ik dan wel weer opvallend.
't is gewoon spannend omdat je totaal niet weet wat er te gebeuren staat.
Werkt de placenta niet goed? Werken de nieren niet goed? Is het een bacterie/virus? etc....
Die onzekerheid is gewoon best slopend eigenlijk.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 22 mar 2011 17:10

Kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt Jannoek! Dan duren de dagen lang, tot je in het zkh terecht kunt. En op de een of andere manier is het nu zo ongrijpbaar he, je kunt niks doen, en het kindje zit ook zo van binnen, je kunt niks zeg maar. Sterkte met wachten tot donderdag!
Wel lekker dat je volgende week al verlof hebt, kun je daar fijn naar uitkijken!

Hier gaat het stukken beter met mijn bekken. De ergste pijn is helemaal weg, alleen na flink bezig geweest te zijn met poetsen, opruimen ofzo, dan voel ik het weer, maar een nacht slapen helpt al weer prima. Overdag voel ik het gewoon wel, maar helemaal niet meer zo erg als het was, gelukkig. Da's maar goed ook, want ik 'moet' nog een week of 8 werken, en het is voorlopig nog even druk daar ook, met een collega die 100% in de ziektewet zit, en steeds andere zieken enzo. En eigenlijk geniet ik er nog te veel van om al te stoppen en verlof te hebben :D (al lokt het heerlijke weer natuurlijk ook wel, en heb ik stiekem best wel nesteldrang, maar kan ik er niet echt aan toegeven, omdat het lichamelijk niet echt lukt om na mijn werk nog van alles te doen)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 22 mar 2011 17:13

Ik snap die onzekerheid wel maar als ze het echt niet vertrouwen doen ze die onderzoeken gelijk daar maken ze wel plaats voor lijkt mij.
En je hebt kans dat er in je eigen ziekenhuis pas over 3 weken plaats is en dat duurt natuurlijk wel erg lang in jou geval.
Hopelijk weet je donderdag meer en heb je weer wat meer rust.

Heerlijk dat je na je verlof nog 3 weken vakantie hebt geniet ervan!
heb je al foto's van je kamertje dat af is of niet?

Hier gaat vanavond de ondervloer in het kamertje en morgen gaan mijn man en broer de vloer leggen :D

@Evelien Fijn dat de misselijkheid afneemt is vaak na de 12 weken (al hoeft dat niet zo te zijn natuurlijk) Pas je je eigen kleding nog of niet?

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 22 mar 2011 17:30

ja ja m'n eigen kleren pas ik nog. :wink: k Zit nu ook al de 13e week dus die misselijkheid (t was meer de misselijkheid dat ik te weinig gegeten had of juist moest eten en als ik dan at dan was het ook zo weer over).

NdW
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor NdW » 22 mar 2011 18:30

Ik ben weer bij de VK geweest. Alles was goed! Hartje heel goed gehoord, en het kindje zelfs horen schoppen! :D
M'n onderdruk is van 85 naar 82 gegaan, dus heel mooi.
Toch weer een opluchting om het kindje te horen! Ik kan gelijk weer echt genieten. :)

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 22 mar 2011 19:39

Em. schreef:ik ben trouwens wel benieuwd naar elsb, die zal intussen wel een kleintje hebben!

tja... :-oo :-oo

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 22 mar 2011 19:51

paprikameisje2 schreef:
Em. schreef:ik ben trouwens wel benieuwd naar elsb, die zal intussen wel een kleintje hebben!

;)

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 22 mar 2011 19:56

LauraC schreef:
paprikameisje2 schreef:

;)

Haha, idd :wink: De hyvers onder ons weten intussen meer :-oo

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 22 mar 2011 20:00

Sterkte Jannoek, met de spanningen nu..!! Hopelijk valt het mee.
Het is denk ik ook best intensief omdat je nu misschien veel alerter bent of je 't ukkie nog genoeg voelt bewegen!

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 22 mar 2011 20:30

zo zeg, wat een spanning dan ineens jannoek! indd wat missf ook zegt, het is zo ongrijpbaar, je kunt niets doen en voelt je machteloos lijkt me..
sterkte! en op zich wel fijn dat je donderdag al terecht kan, hopelijk kunnen ze je dan geruststellen..

jullie maken ons wel weer nieuwsgierig 8)
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 22 mar 2011 21:11

Ik ben maandag op de prachtige dag van de lente weer tante geworden van een schattig meisje genaamd Tess!!!
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 22 mar 2011 21:50

Gefeliciteerd, Funlover!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

saartje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor saartje » 22 mar 2011 22:35

Wat leuk Funlover! Gefeliciteerd!! Ik heb er ook een nieuw nichtje bijgekregen, nog naar me vernoemd ook!!
Psalm 25:2 (ber.)

Terug naar “Archief”