Kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt Jannoek! Dan duren de dagen lang, tot je in het zkh terecht kunt. En op de een of andere manier is het nu zo ongrijpbaar he, je kunt niks doen, en het kindje zit ook zo van binnen, je kunt niks zeg maar. Sterkte met wachten tot donderdag!
Wel lekker dat je volgende week al verlof hebt, kun je daar fijn naar uitkijken!
Hier gaat het stukken beter met mijn bekken. De ergste pijn is helemaal weg, alleen na flink bezig geweest te zijn met poetsen, opruimen ofzo, dan voel ik het weer, maar een nacht slapen helpt al weer prima. Overdag voel ik het gewoon wel, maar helemaal niet meer zo erg als het was, gelukkig. Da's maar goed ook, want ik 'moet' nog een week of 8 werken, en het is voorlopig nog even druk daar ook, met een collega die 100% in de ziektewet zit, en steeds andere zieken enzo. En eigenlijk geniet ik er nog te veel van om al te stoppen en verlof te hebben

(al lokt het heerlijke weer natuurlijk ook wel, en heb ik stiekem best wel nesteldrang, maar kan ik er niet echt aan toegeven, omdat het lichamelijk niet echt lukt om na mijn werk nog van alles te doen)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...