Haai schreef:Nou... er zit geen wasmachine aansluiting in![]()
dat wordt dus op de hand wassen....net als in de jaren 30

Moderators: johannes1, Moderafo's
Sophie77 schreef:Haai schreef:Nou... er zit geen wasmachine aansluiting in![]()
Hoe hebben de vorige bewoners dat dan opgelost?
Verder klinkt het geweldig, Haai!
Spannend, Kwebbel!
Sophie77 schreef:Over de vloer beneden o.a. We hadden in de kamer hout, in de keuken een vrij donkere terracotta-kleur plavuizen. Inmiddels zitten er nu dubbele deuren tussen de kamer en de keuken, dus het is logisch als de vloer doorloopt. Omdat een houten vloer meer onderhoud nodig heeft, wil mijn man liever overal plavuizen, maar ik vind het eigenlijk een beetje nep. 't Ziet er behoorlijk echt uit (we hebben 2 vloeren gezien met zulke tegels), maar m'n gevoel heeft het er niet op...
Sophie77 schreef:Sophie77 schreef:Over de vloer beneden o.a. We hadden in de kamer hout, in de keuken een vrij donkere terracotta-kleur plavuizen. Inmiddels zitten er nu dubbele deuren tussen de kamer en de keuken, dus het is logisch als de vloer doorloopt. Omdat een houten vloer meer onderhoud nodig heeft, wil mijn man liever overal plavuizen, maar ik vind het eigenlijk een beetje nep. 't Ziet er behoorlijk echt uit (we hebben 2 vloeren gezien met zulke tegels), maar m'n gevoel heeft het er niet op...
't Staat een beetje onduidelijk, maar manlief gaat voor plavuizen die haast niet te onderscheiden zijn van hout, zoiets: http://www.totaalwoningdesign.nl/index. ... &Itemid=29, maar dan donkerder en minder grijs. Over die pvc heb ik ook gehoord en ik heb er stalen van gezien, maar helemaal mijn smaak is het niet. Eigenlijk wil ik gewoon eiken planken, met iemand erbij die het onderhoud doet.
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 30 gasten