Helemaal leuk dat je het zelf gewoon vergeten was

Gefeliciteerd met je prijs!
Ga zo door!
Moderators: Memmem, Moderafo's
*Annet* schreef:haha, dat aapje is grappig!
Verstellen is niet leuk, dat reken ik niet tot het leuke naaiwerk.
Heb besloten zelf kleding voor mijn magere spin te gaan ontwerpen. Ze heeft zo vaak rokjes aan die ik niet leuk vind staan. Die knokige knieen en dunne benen. Had vorige week eindelijk es een spijkerbroek voor haar gekocht, vond ik ook weer niet bij haar staan. Het moeten dus niet te korte rokken worden maar wel dat het nog vlot is. Mijn schoonzus had het over een rok met boven en onderin een boord, of een rok met punten. Heeft iemand nog wat leuke tips?
*Annet* schreef:haha, dat aapje is grappig!
Verstellen is niet leuk, dat reken ik niet tot het leuke naaiwerk.
Heb besloten zelf kleding voor mijn magere spin te gaan ontwerpen. Ze heeft zo vaak rokjes aan die ik niet leuk vind staan. Die knokige knieen en dunne benen. Had vorige week eindelijk es een spijkerbroek voor haar gekocht, vond ik ook weer niet bij haar staan. Het moeten dus niet te korte rokken worden maar wel dat het nog vlot is. Mijn schoonzus had het over een rok met boven en onderin een boord, of een rok met punten. Heeft iemand nog wat leuke tips?
gempa schreef:mijn dochter heeft idd zon hele wijde petticoatrok en dat staat superleuk, zoiets http://madebybronwyn.blogspot.com/2010/ ... ummer.html, ik heb alleen gekocht ik haat rimpelen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten