Moderator: Moderafo's
Galateia schreef:Nou hallo zeg, Harry Potter is echt van een ander niveau dan K3! Ik vind Harry Potter echt helemaal niks voor kinderen! Dat vind ik voor volwassenen/grote kinderen. Manlief en ik hebben rond de Kerst film 1 t/m 6 van Harry Potter gekeken en dat vonden we best leuk, maar NIET voor kinderen, zeg!
gempa schreef:Galateia schreef:Nou hallo zeg, Harry Potter is echt van een ander niveau dan K3! Ik vind Harry Potter echt helemaal niks voor kinderen! Dat vind ik voor volwassenen/grote kinderen. Manlief en ik hebben rond de Kerst film 1 t/m 6 van Harry Potter gekeken en dat vonden we best leuk, maar NIET voor kinderen, zeg!
hallo het zijn gewoon kinder boeken hoor,
J.A. schreef:gempa schreef:Galateia schreef:Nou hallo zeg, Harry Potter is echt van een ander niveau dan K3! Ik vind Harry Potter echt helemaal niks voor kinderen! Dat vind ik voor volwassenen/grote kinderen. Manlief en ik hebben rond de Kerst film 1 t/m 6 van Harry Potter gekeken en dat vonden we best leuk, maar NIET voor kinderen, zeg!
hallo het zijn gewoon kinder boeken hoor,
en omdat het KINDERboeken zijn, kan het ermee door??
Galateia schreef:Ik zal mijn woorden even toelichten: ik heb het alleen over de films. Die vind ik niet voor (kleine) kinderen, echt niet gewoon. Van de boeken weet ik niks, ik heb ze niet gelezen, ik kan er geen oordeel over vormen! Maar de films, nee, die mogen kleine kinderen van mij echt niet zien, hoor!
Schipje schreef:Ik vind alleen de reclame's van Harry Potter er al duister uitzien.
Het laatste wat hier in huis komt zijn films/boeken van harry potter. Verschrikkelijk. Ik zou niet weten waarom ik mijn kinderen iets engs voor zou schotelen.
schelpje3 schreef:Ik zie trouwens helemaal niks in die fantasy films, dus ook niet Narnia en Lord of the Rings.![]()
Het is mij allemaal te vaag.
Als ik dit soort figuren in mijn droom tegenkom, word ik badend in het zweet wakker
Filosoof schreef:De Bijbel heeft toch ook veel 'fantasy' elementen?
Er komen draken in voor en allerlei andere sprookjesachtige dingen.
Ik bedoel dus niet dat 't een sprookje is hè, maar gewoon dat het elementen kent die je heden ten dage ook terugziet in fantasy.
Mortlach schreef:schelpje3 schreef:Ik zie trouwens helemaal niks in die fantasy films, dus ook niet Narnia en Lord of the Rings.![]()
Het is mij allemaal te vaag.
Als ik dit soort figuren in mijn droom tegenkom, word ik badend in het zweet wakker
Sinds een tijdje speel ik weer één avond in de week dat soort figuren, als ik met vrienden Dungeons & Dragons speel. Dat is altijd geweldig leuk!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten