Moderator: Moderafo's

, de dienstdoende gynaecoloog maakte er ook nog even een snelle echo bij om naar vruchtwater enzo te kijken. Was gelukkig allemaal prima!
 , de dienstdoende gynaecoloog maakte er ook nog even een snelle echo bij om naar vruchtwater enzo te kijken. Was gelukkig allemaal prima!Jannoek schreef:Leuk evelien! Wanneer kan je 'm in 't echt zien?
!

Dat doet volgens mij niemand hier ik zit op een ander forum en die meiden zijn allemaal in mei uitgerekend maar die zijn stuk voor stuk allemaal hoogzwanger zit daar altijd vol verbazing te lezen (al kan ik natuurlijk niet oordelen hoe anderen zich voelen) maar vind het wel apart dat ze allemaal zoveel mankeren en niets meer kunnen zo wat.
  Dat doet volgens mij niemand hier ik zit op een ander forum en die meiden zijn allemaal in mei uitgerekend maar die zijn stuk voor stuk allemaal hoogzwanger zit daar altijd vol verbazing te lezen (al kan ik natuurlijk niet oordelen hoe anderen zich voelen) maar vind het wel apart dat ze allemaal zoveel mankeren en niets meer kunnen zo wat. 

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten