het is maar net waar je je kind aan laat wennen natuurlijk. Jurian slaapt heel slecht bij ons op de kamer. Sowieso in ons bed is helemaal niks, maar toen hij een keer over had gegeven en ik nachtdienst had, hadden we zijn campingbedje op onze kamer gezet, zodat mijn man het zou horen als het weer misging, maar Jurian en zijn papa sliepen lekker slecht, terwijl hij niet meer had overgegeven. als je een kind aanleert om bij je op de kamer te slapen, logisch dat hij niet op een eigen kamer slaapt. En andersom ook.
Met kamperen hebben we zelfs het tussendoek ertussen gehangen omdat het veel te veel feest werd voor hem

Hij stond midden in de nacht te springen in zijn bed:' papa! Mama! hallo! Uit!' En daar hadden we geen zin in om 4 uur 's nachts

Mijn man heeft net de 'nieuwe' kinderwagen a 30 euro opgehaald

De wagenbak en buggygedeelte zijn netter dan die we al hadden. Terwijl we hem eigenlijk voor het onderstel kochten. En dit onderstel is minder netjes, en ik krijg hem niet eens opgezet. Hij klapt vanzelf weer in. Ik doe vast iets fout. Hij is ook niet precies hetzelfde als onze oude. Ik moet dus even kijken of het meerijdplankje wel erop kan, en de maxi cosi adapters, al vermoed ik dat dat gewoon wel kan, omdat het wel hetzelfde merk is, maar ik denk uit een ander jaar. Ik hoop echt dattie werkt, hebben wij weer een lekker goedkope wagen erbij

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...