Moderator: Moderafo's
TheKeimpe schreef:Och, een zetpil met wat paracetamol werkt ook. En verder heb ik mij laten vertellen (door een deskundige) dat 40,4 op zich geen probleem is, wel als het met pieken gaat, maar verder is koorts het probleem niet.
Max schreef:azijnsokjes?
Ik wil wel eens weten hoe dat werkt.
Gok erop dat je je kind sokken aantrekt die gedrenkt zijn in de azijn
schelpje3 schreef:Ben je nog geinteresseerd in huismiddel bij oorpijn ?
TheKeimpe schreef:Och, de waterpokken zijn wel over, nu hebben ze vastzittende kriebelhoest met braakneigingen en bijna 40 graden koorts.
schelpje3 schreef:YepNiet lachen
![]()
Je hakt een ui fijn, doe dat tussen 2 gaasjes en plakt het achter het oor.
Dat gaat het beste als iemand op de kant ligt waar het oor niet pijn doet.
Dippie schreef:TheKeimpe schreef:Och, de waterpokken zijn wel over, nu hebben ze vastzittende kriebelhoest met braakneigingen en bijna 40 graden koorts.
De Mexicaanse griep heerst weer, wij kregen ook meer een melding van de GGD op het KDV. één van de verschijnselen was hoesten en koorts... 40 is wel heftig, zeker nadat ze al ziek zijn geweest!
Beterschap!!!
Schipje schreef:schelpje3 schreef:YepNiet lachen
![]()
Je hakt een ui fijn, doe dat tussen 2 gaasjes en plakt het achter het oor.
Dat gaat het beste als iemand op de kant ligt waar het oor niet pijn doet.
Ja! Die ken ik en werkt fantastisch! Had nog nooit van azijnsokjes gehoort. Weet je er nog meer? Ik hou dr van.
Memmem schreef:Dippie schreef:TheKeimpe schreef:Och, de waterpokken zijn wel over, nu hebben ze vastzittende kriebelhoest met braakneigingen en bijna 40 graden koorts.
De Mexicaanse griep heerst weer, wij kregen ook meer een melding van de GGD op het KDV. één van de verschijnselen was hoesten en koorts... 40 is wel heftig, zeker nadat ze al ziek zijn geweest!
Beterschap!!!
Tja, de mex. griep is milder dan de gewone griep. Krijgen jullie daar ook een melding van?
*Annet* schreef:Dochterlief had rare uitslag op haar benen die niet overging. Vrijdag ff langs de huisarts en die zei dat ze gordelroos heeft. Uur later was ze opgenomen op de kinderafdeling van het ziekenhuis. In quarantaine nog wel. Ging me melden bij de balie, was nog niet uitgesproken of werd al naar buiten gestuurd met mijn kleine meid. Ze was een gevaar aldaar. Werden we opgehaald door iemand in een mexicaanse griep uitvoering en door de achteruitgang een kamertje binnen. Allerlei onderzoeken gehad en met een kuur 's middags naar huis.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten