Heb even een paar postings verwijderd.
Laten we de toon 'positief' houden!
Moderator: Moderafo's
Mortlach schreef:schelpje3 schreef:Draaien ze K3 op een kdv?
Wat is er mis met leuke KINDERliedjes over eendjes, kikkertjes, hondjes, katjes ?
Je bedoelt die liedjes die ze 100 jaar geleden nog zongen?
schelpje3 schreef:Nou zeg![]()
Er zijn honderden leuke kinderliedjes die helemaal niet oubollig zijn.
Zeg Mortlach, we hebben het NIET over cdtjes voor boven de 30maar voor kindjes nog net in of net uit de luiers.
Hun wereld bestaat uit pappa, mamma, opa en oma, en alle dieren om ons heen !
En niet uit die subtiele verwijzingen naar hetgeen jij of ik misschien doen (of niet)
Mortlach schreef:schelpje3 schreef:Nou zeg![]()
Er zijn honderden leuke kinderliedjes die helemaal niet oubollig zijn.
Zeg Mortlach, we hebben het NIET over cdtjes voor boven de 30maar voor kindjes nog net in of net uit de luiers.
Hun wereld bestaat uit pappa, mamma, opa en oma, en alle dieren om ons heen !
En niet uit die subtiele verwijzingen naar hetgeen jij of ik misschien doen (of niet)
Niet, in mijn geval, maar goed. In veel van die liedjes zit meer dan je denkt hoor. Zeker als ze hun oorsprong hebben in middeleeuwse tijden. Alleen is het dan vaak zo subtiel dat maar weinig mensen het opmerken.
schelpje3 schreef:Ja dat heb ik vaker gehoord. De 3 kleine kleutertjes op het hek, zouden geen 3 zonnige snoetjes zijn.
Nou sorry hoor, maar als pril kinderzieltje denk je daar niet over na, als het goed is![]()
lammetje schreef:ik hoop ze duidelijk te kunnen maken, tegen die tijd, maar ook al eerder, dat bepaalde muziek heel onschuldig lijkt, terwijl het dat niet is. Luister maar eens naar mensen die vertellen over hun pop verslaving, wat heel onschuldig leek, maar wat dus duidelijk duivels is.
Ik probeer zo lang mogelijk om dit uit mijn huis maar vooral uit de oren van mijn kinderen te houden.
Hoe? Dat moet dus nu al beginnen met de muziekkeuze van peuters. En in mijn ogen dus K3 buiten de deur te houden en goede alternatieven te bieden.
Dat laatste zal nu heel makkelijk zijn, maar straks niet meer, daar ben ik me van bewust.
En ik zal echt niet zeggen: dat mag niet, punt uit. Maar ik vermoed dat er echt wel discussies over gevoerd gaan worden.... En uiteindelijk moeten ze zelf beslissen...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten