Schipje schreef:Dankjulliewel! Wat heerlijk dat er mensen meeleven! Doet me echt goed!
Ik ga ook maar wat leggings bij de hema halen na al het positieve commentaar hier!
Gempa: die geweven doeken waarvan je de site's hier pas meldde zijn mooi! Ik ga er een bestellen maar ben er nog niet uit welke want ook daarin zijn zoveel soorten en maten! Word nog even een zoektocht! Welke heb jij en waarom die?
ik heb er geen meer, de lengte is afhankelijk van je grote en wat je er mee wil, als je de meeste knopen wilt heb je een langer nodige dan als je een knoop gebruikt die minder stof nodig heeft. als beginner is een langere doek het prettigst, dus dan ligt het vooral aan jouw maat , of je maat 36 of mt 48 hebt dat scheelt nogal
de verschilde merken verschillen onderling wel ,maar ze zijn allemaal bruikbaar, alleen zijn sommige merken dikker, ligt er een beetje aan waarneer je kindje geboren wordt en wat je mooi vindt, krijg je een zomer kindje dan zijn doeken met linnen prettig bv
didymos, is zon beetje de duurste doeken,maar wel heel veel kwaliteit. en houden ook wel hun waarde, hoppediz is een middenmoot, ook goede doeken maar wat dikker. ellaroo en calinblue ziiijn heel dun daarom wel lekker zomers, maar je moet ze dan wel weer nauwkeuriger knopen Girasols worden heel lekker zacht ,maar zijn weer iets minder draagkrachtig als je een peuter wilt dragen. enz enz. Kijk gewoon wat je het mooist vindt, dat is eigenlijk het beste, als je daarna er een vraag over hebt wat voor soort doek het is
op
http://dragen-en-voeden.nl/ kun je veel info en reviews vinden, daar hebben ze ook een grote 2de hands markt