Refowebkids deel 12

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Schipje
Majoor
Majoor

Re: Refowebkids deel 12

Berichtdoor Schipje » 20 dec 2010 09:12

jeepeecee schreef:een nijntje met kerst is ook leuk, doe je 'm een kerstmuts op :P

nijntje is toch een 'zij'?

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 20 dec 2010 12:09

@JeePeeCee: super taart! (heb jij al materialen in huis dat je zoveel kleuren e.d. hebt? Hier ben je anders bij een taartenwinkel zo 50 euro aan materiaal kwijt (verschillende kleuren e.d.)
Time flies when you have none!

Lidia
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Lidia » 20 dec 2010 13:40

Gefeliciteerd, alle jarige dametjes!
Erg mooi, die taart en uitnodigingen. Geeft gelijk een heel feestelijk tintje.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 20 dec 2010 13:44

Ja, echt mooi jeepeecee! Michael hier geniet van de sneeuw :)

mamavansophie
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor mamavansophie » 20 dec 2010 17:40

ook van mij nog van harte gefeliciteerd voor alle jarigen

Hier ook een dametje die de sneeuw helemaal geweldig vindt (maar wel koud, haha). Lekker ook dat ze nu vakantie heeft, kan ze een beetje bijkomen, want ze is echt constant ziek/verkouden/niet lekker en slaapt hierdoor ook nogal slecht s nachts. Nog anderhalve week, dan gaan haar amandelen eruit....
-----------mamavansophie-------------denkt na over een nieuw onderschrift------------

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 20 dec 2010 22:47

oeps, is nijntje een zij? foutje, heb me daar nog niet zo in verdiept. terwijl hannah toch wel een boekenwurm is. ( ze komt alleen heel vaak met het boekje bob de bulldozer aan zetten :mrgreen: )

Sterretje schreef:@JeePeeCee: super taart! (heb jij al materialen in huis dat je zoveel kleuren e.d. hebt? Hier ben je anders bij een taartenwinkel zo 50 euro aan materiaal kwijt (verschillende kleuren e.d.)

ja dat heb al snel al zoveel geld, maar dat is wel de opstart fase, met zo'n potje kleurstof doe je heel lang, en die dingen die er boven op zitten zijn van kant en klare fondant.

hier vandaag en gisteren en eergisteren en eer eergisteren ( :D ) ook heerlijk genoten van de sneeuw. Hannah vind het super. gisteren stapten we naar buiten en keek ze helemaal verheerlijkt dat er nog sneeuw lag! en dan op de slee, hoe harder hoe leuker, dus we rennen ons gek ;)
Afbeelding

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 21 dec 2010 09:27

ik hoorde het toevallig op de nijntje site bij de liedjes: 'ZE is zo'n lief konijntje' o.i.d. :wink:

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 21 dec 2010 13:24

Jaja, is idd een meisje. Moet je maar 'ns in het Dick Bruna-huis in Utrecht gaan kijken. Da's ook erg leuk met kinderen!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Stip
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Stip » 21 dec 2010 20:13

Nieke heeft vandaag de eerste inentingen gehad. Tot nu toe merk ik nog niet zoveel aan haar, alleen is ze wat suffer. Ze was weer bijna 500gr gegroeid in 2 weken. Netjes dus!

Jammergenoeg is ze nog te klein om in de sneeuw te spelen...;)
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 21 dec 2010 20:22

fijn dat het zo goed gaat, stip!

ja in de sneeuw spelen is echt super! Eerst was em er bang voor maar ze is er nu helemaal mal van. als ik zeg we gaan naar buiten dan staat ze al voor de deur te springen "neeuw, neeuw!" en heeft ze haast geen geduld om zich aan te kleden. en ze wil ook bijna niet meer naar binnen als we een rondje hebben gelopen oid. ze vindt het geweldig
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 21 dec 2010 20:32

vond je het niet zielig, haar 1e prikje. ik vond het wel naar, dat zielige huiltje. maar gelukkig gaat het heel goed met haar!

ja de sneeuw is voor het verkeer een drama, maar voor kinderen helemaal super!! ben gisteren nog met haar naar buiten geweest, als ik tijd heb zal ik even een foto posten, want het was zo'n gaaf gezicht! de zon scheen, dus de sneeuw was best wel verblindend voor die kleine oogjes. dus, skipak aan, sjaal aan en de wantjes, muts ook en haar bril. het leek net een ski bril. echt zo'n grappig gezicht.
Afbeelding

Stip
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Stip » 21 dec 2010 20:40

jeepeecee schreef:vond je het niet zielig, haar 1e prikje. ik vond het wel naar, dat zielige huiltje. maar gelukkig gaat het heel goed met haar!

Ze heeft eigenlijk haast niet gehuild, dus dat viel mee! Zijn we er weer een maandje vanaf!
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 23 dec 2010 14:15

Ach, prikjes. Hier hebben we het afgelopen jaar zoveel naalden in en uit ons kind zien gaan, dat we daar heel nuchter over zijn geworden. Toen we laatst voor een vaccinatie naar het cb gingen, ging die dame helemaal vragen "hoe reageert hij op prikjes, vindt hij het eng, bla blabla" Ik zei: "hoppa, prik hem nou gewoon, dan hebben we dat ook gehad!" Even blerren, kusje, en hoppa spelen: kindlief is er wel aan gewend, zeg! Hij ging er makkelijker mee om dan de dame van het cb :wink:

Sjonge. Wat houd ik toch veel van mijn kindje en wat ben ik toch trots op hem. We hadden de afgelopen weken van alles aan de hand hier, maar hij is ZO lief en zo ontzettend fantastisch. Hoe hij alles gewoon meedoet, meewerkt, wauw. Ons mooie kindje. Wat een rijkdom! Heel 2010 bij ons, vanaf het begin tot dalijk het einde. Ik snap soms gewoon niet, dat God ons zo'n waardevol leven zomaar heeft toevertrouwd. Maar dat zal wel mama-sentiment zijn 8)
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 23 dec 2010 20:00

Galateia, ik vind het altijd zo mooi hoe jij over je kind praat. Uit je berichten straalt gewoon dat je gek op hem bent.
Volgens mij ben jij echt een geweldige moeder.

saartje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor saartje » 26 dec 2010 00:47

Galateia schreef: Ons mooie kindje. Wat een rijkdom! Heel 2010 bij ons, vanaf het begin tot dalijk het einde. Ik snap soms gewoon niet, dat God ons zo'n waardevol leven zomaar heeft toevertrouwd. Maar dat zal wel mama-sentiment zijn 8)

ik ben juist blij dat je dat mama-sentiment hebt, en dat je het niet zomaar normaal vindt dat een kind aan je zorgen wordt toevertrouwd... Sommige mensen denken daar zo laconiek over!
Psalm 25:2 (ber.)

Terug naar “Archief”