Ik heb het inderdaad zelf aangevraagd. Ik heb niet zo heel veel met oud&nieuw. (vind het best gezellig hoor, maar dat verplicht opzitten, handjes schudden en zoenen, blehhh nee niets voor mij). Nachtdiensten geef ik niet om en ben de enige in het team die geen gezin/vriend heeft. Dus waarom dan de diensten open laten staan, dan laten loten en dat er iemand met tegenzin die nachten moet doen. Nee hoor, laat mij maar.
2 jaar terug heb met kerst in de nacht gezeten. Daar vond ik weinig aan. Patiënten sliepen gewoon allemaal en mijn collega ging om 2uur zo ziek als een hond naar huis. Stond ik daar met mn handen in het haar

Vorig jaar ook met oud&nieuw gedaan en het was reuze gezellig. Helaas staan wij alleen 's nachts dus moet ik het gezellig maken met de patiënten. Met goed uitzicht op vuurwerk, champagne/wijn, oliebollen en salades komt het helemaal goed.
Vorig jaar is mij dat goed bevallen. En toevallig 3 weken terug een patiënt gehad die er bij oud&nieuw ook lag. ZIj begon er steeds weer over hoe gezellig het toen was;) Dus ik ga het dit jaar weer laten knallen op het werk