Refowebkids deel 12

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

pannenkoek
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1430
Lid geworden op: 28 mei 2009 21:02

Re: Refowebkids deel 12

Berichtdoor pannenkoek » 06 dec 2010 21:59

zo dan hebben ze hier lang in de box gezeten. Tot ruim 2 jr. de oudste moest eruit voor nr 2,
Nr 2 ruim anderhalf jr, maar nr 3 dus ruim 2 jr. Heerlijk een eigen plekje. de jongste ook bijna 2 jr.
Het werd wel steeds minder, maar als ik ff naar buiten moest gingen ze in de box. en vermaakten zich prima, cd op en spelen maar.
Vertrouwen op Christus doodt angst voor mensen,
maar angst voor mensen doodt vertrouwen op Christus.

Haai
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2718
Lid geworden op: 31 mar 2003 20:22
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 12

Berichtdoor Haai » 06 dec 2010 22:24

Beterschap voor alle zieke kindjes! Hier hebben de snottebellen ook weer hun intrede gedaan. Sylke is lang niet verkouden geweest, maar als ze het is kunnen we toch wel merken dat haar neusje (nog) niet helemaal is zoals het hoort te zijn.

Sjonge, lenige Michael zeg! Dat zie ik Timon echt niet doen!

Het is nu voor Timon ook echt aftellen naar zijn verjaardag: zondag wordt hij 3. Hij heeft er al veel zin in, vooral in de cadeautjes natuurlijk :mrgreen:

Gebruikersavatar
-Judith-
Luitenant
Luitenant
Berichten: 609
Lid geworden op: 15 apr 2010 22:31

Re: Refowebkids deel 12

Berichtdoor -Judith- » 06 dec 2010 23:24

Bij m'n zus was het op een gegeven moment zo; M'n neefje van 3 zat in box, en m'n nichtje van 1 speelde gewoon in de kamer...M'n neefje was het zó zat dat z'n kleine zusje telkens zijn bouwwerken vernielde, dus ging hij in de box zitten, kon ze er ook niet bij!

Nu hebben ze een broertje erbij, die is nu 1, en hun zijn 7 en 5, en ze zittne geregeld met z'n 3en in de box :lol:

pannenkoek
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1430
Lid geworden op: 28 mei 2009 21:02

Re: Refowebkids deel 12

Berichtdoor pannenkoek » 07 dec 2010 07:04

Haai schreef:Beterschap voor alle zieke kindjes! Hier hebben de snottebellen ook weer hun intrede gedaan. Sylke is lang niet verkouden geweest, maar als ze het is kunnen we toch wel merken dat haar neusje (nog) niet helemaal is zoals het hoort te zijn.

Sjonge, lenige Michael zeg! Dat zie ik Timon echt niet doen!

Het is nu voor Timon ook echt aftellen naar zijn verjaardag: zondag wordt hij 3. Hij heeft er al veel zin in, vooral in de cadeautjes natuurlijk :mrgreen:


onze jongste wordt zondag 7 jr \:D/
Vertrouwen op Christus doodt angst voor mensen,
maar angst voor mensen doodt vertrouwen op Christus.

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Refowebkids deel 12

Berichtdoor ajl » 07 dec 2010 08:12

Sophie77 schreef:Dat is natuurlijk zo, maar hier wordt veel met lego gespeeld en zuslief steekt al die kleine onderdeeltjes in haar mond. 'k Heb haar al een paar keer op z'n kop moeten houden om het er weer uit te laten komen :mrgreen:.

Vandaag ben ik trouwens met de jongste bij de KNO-arts geweest. Binnenkort moet ze buisjes, omdat er telkens extreem veel vocht achter haar trommelvliezen zit en ze dan erg doof is. Heeft iemand er ervaring mee?


Afgelopen jaar heeft Hugo ( toen 18 mnd) buisjes gekregen en zijn neusamandelen zijn tegelijk geknipt. Het enige waar hij last van had was dat hij niet mocht eten en/of drinken voor de operatie. :lol: Waar ik wel heel veel profijt van heb gehad is dat ik hem zelf heb voorgelicht voor de operatie en de narcose. Ik heb hem uitgelegd ( met een stofkapje op de beer) dat de beer door het kapje ging slapen en dan gingen wij samen inademen. Ook deed ik het kapje zelf op en probeerde het op zijn neus. Tijdens het oefenenen wilde hij er niets van weten, maar op het moment zelf deed hij precies wat wij geoefend hadden.

Stip
Luitenant
Luitenant
Berichten: 720
Lid geworden op: 16 dec 2009 08:53

Re: Refowebkids deel 12

Berichtdoor Stip » 07 dec 2010 12:47

Ik kan het bijna niet bijhouden hier...er wordt ook zoveel gepost.

Beterschap voor alle zieke kindjes...

Ik ben benieuwd hoe lang de box hier gebruikt gaat worden, nu is het reuzemakkelijk om haar even weg te leggen en ze vindt het helemaal prima. Ze kijkt dan alle beestjes van de mobiel na en ligt lekker te kijken.

Vanmorgen voor het eerst naar het consultatieburo geweest. Ze was lekker gegroeid, in gewicht en lengte. Verder was alles ook goed, fijn!

Nieke doet het trouwens ook goed, ze drinkt lekker en slaapt goed, echt een tevreden meisje. Ze slaapt nu ook al 2 weken door. 's avonds de laatste rond 22u en dan 's morgens weer rond 6 uur. Wel lekker. Het eerste lachje is ook alweer 2 weken geleden en ze begint nu echt geluidjes te maken. Gezellig is dat.

Even wat picaatjes!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer

Gebruikersavatar
Bumba
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1113
Lid geworden op: 04 feb 2007 19:31

Re: Refowebkids deel 12

Berichtdoor Bumba » 07 dec 2010 12:58

Wat een leuke foto's Stip! Wat is haar gezichtje al veranderd, veel wijzer geworden!

Gebruikersavatar
LauraC
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3818
Lid geworden op: 16 mar 2007 14:14
Locatie: Metheringham

Re: Refowebkids deel 12

Berichtdoor LauraC » 07 dec 2010 13:06

Wat een haar heeft ze zeg! Lieverd hoor :)

Lenny
Luitenant
Luitenant
Berichten: 672
Lid geworden op: 02 jun 2007 10:42

Re: Refowebkids deel 12

Berichtdoor Lenny » 07 dec 2010 14:26

Wat een lief meissie, Stip! Leuk, zoveel haar al!

Sophie77
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1377
Lid geworden op: 16 jun 2010 08:48

Re: Refowebkids deel 12

Berichtdoor Sophie77 » 07 dec 2010 14:39

Echt een schatje! Ze ziet er goed uit ook!

Gebruikersavatar
Nina87
Sergeant
Sergeant
Berichten: 496
Lid geworden op: 06 sep 2009 19:59
Locatie: Amsterdam

Re: Refowebkids deel 12

Berichtdoor Nina87 » 07 dec 2010 19:46

Lenny schreef:Wat een lief meissie, Stip! Leuk, zoveel haar al!
Weak is the effort of my heart,
And cold my warmest thought;
But when I see Thee as Thou art,
I’ll praise Thee as I ought.

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Refowebkids deel 12

Berichtdoor ajl » 08 dec 2010 13:49

LauraC schreef:Wat een haar heeft ze zeg! Lieverd hoor :)


Voor de mensen die nog een skipak voor hun kids zoeken. Ik ben voor Cato ( maat 80) geslaagd bij de Hans Textiel.

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Refowebkids deel 12

Berichtdoor MissF » 08 dec 2010 13:53

wauw, wat een lieverdje!

Jurian is zijn muts alweer kwijt. We zijn vanmorgen het dorp ingeweest, en sowieso trekt hij al in elke winkel zijn snowboots en sokken uit :? Wat een commentaar krijg ik daarop zeg!
'Ach, arm jongetje, met blote voetjes'
'Heb jij blote voetjes jongetje?'
'Oh oh, heb je geen koude voeten?' (en ook wel leuke reacties hoor, van mensen die meteen vertellen dat hun kind vroeger hetzelfde deed ;) )
Maar uiteindelijk heeft hij ook ergens zijn muts afgegooid. Ik heb nog nagevraagd in een winkel, maar niet gevonden. Helaas. Ik heb best een poosje gezocht naar een zwarte muts, en heb nu maar een zwarte met klep gekocht bij de Zeeman. niet helemaal mijn smaak, maar ik was het helemaal zat, dat winkelen met hem en continu die laarzen en sokken oprapen, en voor we naar buiten gaan weer aan doen. Nu slaapt hij lekker :mrgreen:
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Refowebkids deel 12

Berichtdoor ajl » 08 dec 2010 14:01

:lol: Die Jurian...! Grappig dat kinderen zo verschillend zijn. Onze Hugo is echt als de dood dat hij iets kwijt raakt. Zijn muts enzo doet hij pas weer af als wij thuis zijn. NU scheelt het misschien dat hij zomers ook altijd met een pet oploopt, hij zit soms zelfs met zn muts op aan tafel....vindt hij fijn.

Voor volgende week eindelijk een afspraak voor Hugo gemaakt bij de kapper....het begint eindelijk te groeien. Nu nog een leuk model uitzoeken...als dat al mogelijk is bij hem. Knippen jullie de haren van jullie kinderen zelf?

Schipje
Majoor
Majoor
Berichten: 1507
Lid geworden op: 13 feb 2010 17:19
Locatie: Zuid-Holland-Zuid

Re: Refowebkids deel 12

Berichtdoor Schipje » 08 dec 2010 14:20

haha! muts op aan tafel!

Ik ga binnenkort (lees: ik had allang moeten gaan) met Lenthe naar de kapster. Lenthe heeft best lang haar en het is nu meer een pluizenbolletje, er moet echt even model in geknipt worden, het is hier kort en daar lang, dus even een rechte bob. Dat ga ik niet zelf doen, ik vind dat doodeng met de schaar en ik ben ook heel onhandig met zulke dingen.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten