mopje schreef:liefie schreef:Is er een middeltje bij de drogist te koop tegen misselijkheid? Laatste week ben ik 's avonds voordat ik naar bed ga zo kots misselijk en daardoor slaap ik moeilijk in erg vervelend want de wekker gaat de helft van de tijd weer om 06.30 en wil wel uitgerust werken.
Puur mama van VSM. Dat zijn hele kleine korreltjes die je volgens mij een paar keer per dag in moeten nemen, maar helpen enorm goed!!
he die kende ik nog niet! Zijn die speciaal ook tegen misselijkheid?
Verder weet ik dat primperan ook goed schijnt te zijn (soms icm emesafene) maar ook dat gaat via de dokter en de dokter schrijft die niet zo snel uit!
Sterkte met die beroerde misselijkheid! Ga je ook vroeg naar bed? Bij mij was het zo dat hoe later ik ging hoe misselijker ik was, daarom ging ik de eerste weken gelijk na het eten naar bed. Heel ongezellig maar ja, is niet anders!
PPM, wat lief dat je dat zegt! Leuk om te lezen!
Parkiet, had jij of jullie dan meer geindiceert gekregen? Had je echt alle dagen behalve zondag dan 10 uur zorg per dag? Bizar wat veel! En had je geen 'bijzondere' situatie die dat geldig maakte? Anders doet de rst het blijkbaar in uren gewoon heel erg goed!