liefie schreef:Wij hebben ook een stijle trap en volgens mij is het ook niet zo goed om elke keer trap te lopen als je net bevallen ben.
waarom niet?
Moderator: Moderafo's

liefie schreef:Wij hebben ook een stijle trap en volgens mij is het ook niet zo goed om elke keer trap te lopen als je net bevallen ben.
trijntjejohanna schreef:liefie schreef:Wij hebben ook een stijle trap en volgens mij is het ook niet zo goed om elke keer trap te lopen als je net bevallen ben.
waarom niet?

maar vroeg me af waarom het niet goed zou zijn
  maar vroeg me af waarom het niet goed zou zijntrijntjejohanna schreef:ik kan me helemaal voorstellen dat het niet fijn ismaar vroeg me af waarom het niet goed zou zijn
 )
 )
 Uiteindelijk werd Jurian met de vacuum geboren, maar ik denk dat als ik thuis was ik echt wel door had kunnen zetten uiteindelijk, en het thuis had kunnen doen. Dus we hopen maar op een kindje dat niet poept in het vruchtwater dit keer
 Uiteindelijk werd Jurian met de vacuum geboren, maar ik denk dat als ik thuis was ik echt wel door had kunnen zetten uiteindelijk, en het thuis had kunnen doen. Dus we hopen maar op een kindje dat niet poept in het vruchtwater dit keer 

vandaar dat het niet 'ging'...
 vandaar dat het niet 'ging'... 
  ) er niet aan denken om naar het ziekenhuis te gaan, ik zou daar echt van in paniek raken als het zou moeten
 ) er niet aan denken om naar het ziekenhuis te gaan, ik zou daar echt van in paniek raken als het zou moeten  

parkiet schreef:Haai, ben je zelf zo de trap af gegaan? Dat durfde ik echt niet, kon amper op mijn benen staan.
 De vk stuurde mij zo snel mogelijk naar beneden, met hulp van de kv. Door de adrenaline en doordat je vaak pas na verloop van tijd duizelig wordt van bloedverlies ging dat prima.
 De vk stuurde mij zo snel mogelijk naar beneden, met hulp van de kv. Door de adrenaline en doordat je vaak pas na verloop van tijd duizelig wordt van bloedverlies ging dat prima. 
  )
 )Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 24 gasten