Zwanger deel 9

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
Acire
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2769
Lid geworden op: 11 sep 2002 15:36
Contacteer:

Re: Zwanger deel 9

Berichtdoor Acire » 28 nov 2010 12:05

Zelfs ik ben het niet =;

Gebruikersavatar
Nina87
Sergeant
Sergeant
Berichten: 496
Lid geworden op: 06 sep 2009 19:59
Locatie: Amsterdam

Re: Zwanger deel 9

Berichtdoor Nina87 » 28 nov 2010 13:33

Ik zal me dan ook maar even afmelden ;)

Gefeliciteerd elsb!
Weak is the effort of my heart,
And cold my warmest thought;
But when I see Thee as Thou art,
I’ll praise Thee as I ought.

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: Zwanger deel 9

Berichtdoor LeChat » 28 nov 2010 15:20

Ik voeg me ook bij de nieuwsgierigen die zelf niets te melden hebben :)
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Gebruikersavatar
jans1
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1307
Lid geworden op: 23 feb 2005 17:01
Locatie: Onder de rook van de centrale aan het water

Re: Zwanger deel 9

Berichtdoor jans1 » 28 nov 2010 16:39

.
Laatst gewijzigd door jans1 op 28 nov 2010 20:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Zwanger deel 9

Berichtdoor MissF » 28 nov 2010 19:39

Lekker ongenuanceerd zijn jullie, stel nu dat er hier meiden 'rondlopen' die bijvoorbeeld net zwanger zijn, het hier niet willen vertellen, en niet willen liegen, dan raad iedereen het dus gewoon?
Ik doe hier dus niet aan mee. Als het ooit eens wel zo ver is, dan horen jullie het vanzelf :) (want oke, een klein tipje van deze sluier: we hopen toch echt wel dat Jurian t.z.t. een keer een broertje of zusje krijgt natuurlijk :D )
Lijkt me leuker om een lijstje te maken met meiden die het wel vertellen hier, en daar vanuit te gaan in plaats van het tegengestelde :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Zwanger deel 9

Berichtdoor Evelien » 28 nov 2010 19:41

nou ik ga echt niet alle namen langs om na te gaan wie er misschien eventueel zwanger zou kunnen zijn.... (k heb wel wat anders te doen). :wink:

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Zwanger deel 9

Berichtdoor paprikameisje2 » 28 nov 2010 19:58

idd missf, ik kom door een ander forum ook nog wel eens eerder wat te weten.. of als ik mensen tegenkom... ofniet elsb... maar ze zijn zelf wel bij machte het hier te vertellen als ze dat willen.

Maar alle zwangeneren! van harte!! ook voor de meiden waar het niet vanzelfsprekend is.. wat een wonder!

K hoop dat voor vele anderen ook dit mooie wonder nog in vervulling mag gaan!

Gebruikersavatar
Bumba
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1113
Lid geworden op: 04 feb 2007 19:31

Re: Zwanger deel 9

Berichtdoor Bumba » 28 nov 2010 20:06

Maar het is toch als grapje bedoeld op de opmerking van TJ dat ze het er van 2 weet.......
Dat gaat een paar dagen zo door en dan is het grapje er weer vanaf. Uiteraard vertelt iedereen het wanneer het hem of haar uitkomt, prima toch!

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Zwanger deel 9

Berichtdoor MissF » 28 nov 2010 20:52

ja, maar ik bedoel meer: als er nu iemand hier is, die het dus nog niet wil vertellen, en alle meiden op die ene na zeggen: 'ik ben niet zwanger hoor' dan raad iedereen het dus al van die ene, wat mij helemaal niet leuk lijkt voor diegene. Maargoed, als je zulk soort dingen op een openbaar forum zet, dan kunnen er dingen uitlekken, wat niet altijd de bedoeling is natuurlijk. Maar als alle meiden hier gaan roepen: 'ik ben niet zwanger hoor' dan wordt het de net-zwangere wel moeilijk gemaakt :D

maargoed, laten we maar weer overgaan tot de orde van dit topic, namelijk zwangerschappen :mrgreen: Dus Liefie, ben je al minder misselijk?
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: Zwanger deel 9

Berichtdoor LeChat » 28 nov 2010 20:53

Zou er íemand zijn die gaat turven wie hier al wel of niet geroepen hebben niet zwanger te zijn? Kom op zeg, echt niet iedereen gaat hier reageren, hoor. We geven n.a.v. de posting van TJ gewoon aan nieuwsgierig te zijn. Maar iedereen beslist uiteraard zelf of en zo ja wanneer ze hier wat vertelt...
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: Zwanger deel 9

Berichtdoor liefie » 28 nov 2010 20:55

Wat hier boven ook al gezegd wordt we horen het vanzelf wel of niet.

@MissF misselijkheid is een paar dagen echt weg geweest maar nu toch elke keer weer last van maar gelukkig niet zo erg als de eerste 8 weken.
Voor de rest gaat het eigenlijk super ook met werken dat wil ik graag ook volhouden tot de 36 weken eigenlijk.

Morgen moet ik op controle bij de verloskundige ben benieuwd wat ze allemaal gaat doen/vertellen.

Heeft iemand van de zwangere meegedaan met moeders voor moeders? Ik hoef gelukkig nog maar 2 weekjes en dan ben ik er klaar mee eindelijk weer eens normaal op de wc plassen :wink:

Gebruikersavatar
Bumba
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1113
Lid geworden op: 04 feb 2007 19:31

Re: Zwanger deel 9

Berichtdoor Bumba » 29 nov 2010 08:05

Haha, Liefie: jammer dat ze daar niets anders op hebben gevonden he? Ik heb ook meegedaan, maar was het overgieten wel flink zat na 16 weken!! Maar die bordjes en het bestekje gaan wel lang mee hoor! En dan die flessen aan je voordeur.... Ik heb ze de eerste periode zelf weggebracht, omdat anders iedereen al zou weten dat ik zwanger was en dat hoefde van mij niet hoor

Schipje
Majoor
Majoor
Berichten: 1507
Lid geworden op: 13 feb 2010 17:19
Locatie: Zuid-Holland-Zuid

Re: Zwanger deel 9

Berichtdoor Schipje » 29 nov 2010 08:49

Liefie, ik heb ook meegedaan toen ik zwanger was maar werd wel erg :-& misselijk van die lucht uit die flessen. En omdat ik werkte deed ik alleen 's ochtends en 's avonds als de misselijkheid te doen was.

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: Zwanger deel 9

Berichtdoor liefie » 29 nov 2010 09:05

Die lucht vind ik niet eens zo erg ik hou gewoon mijn adem in en ik ruik er niets van. Maar wat ik wel doe een nacht die flessen zonder dop buiten zetten (natuurlijk niet in de regen) en dan is de ergste lucht weg.
Die tip kreeg ik van die mevrouw van moeders voor moeders.
Ze hebben nu nieuwe kado's ik krijg nu een ketting de vorige keer heb ik het boek gedaan. Ik vond die bordjes zijn niet echt mijn smaak.
Hier halen ze de flessen niet op maar dat zou ik toch niet doen omdat iedereen het dan zo weet (die het kent) Ik bracht ze vlak bij mijn werk weg erg makkelijk.

Maar het is voor het goede doel ik heb het er echt voor over.

Gebruikersavatar
Tuinfluiter
Majoor
Majoor
Berichten: 1736
Lid geworden op: 23 feb 2008 15:50
Locatie: Noord-Brabant

Re: Zwanger deel 9

Berichtdoor Tuinfluiter » 29 nov 2010 09:42

Wil iedereen die nu zwanger is, of zwanger geweest is en mee doet heeft gedaan met MvM even een pluimpje geven 8>) omdat jullie hier oa mij en veel andere vrouwen enorm mee helpen.
Het zal zo te lezen niet altijd meevallen om mee te doen dus het is geweldig dat jullie het er voor over hebben!! d:)b


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 52 gasten