Refowebkids deel 12

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Re: Refowebkids deel 12

Berichtdoor Sophie77 » 20 nov 2010 20:08

Fijn dat hij weer opknapt, PPM! Ik vind het altijd erg naar als er hier eentje ziek is en ben altijd opgelucht als het weer beter gaat. Vooral als ik niet weet wat er precies aan de hand is, dat vind ik altijd vervelend :wink: .
Laatst gewijzigd door Sophie77 op 20 nov 2010 20:10, 1 keer totaal gewijzigd.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 20 nov 2010 20:10

Hier idem. Vanmorgen vond ik Cato weer een stuk benauwder...zal mij niets verbazen als het op den duur een astmaklantje wordt :?

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 21 nov 2010 11:12

Gaat het nu wel al wat beter met haar? Is astma iets wat ze al zo vroeg kunnen vaststellen, of komt zo'n diagnose pas geleidelijk?

Hier vond kindlief vanmorgen de Duplo-bus in zijn schoen. Hij stond helemaal te dansen voor de open haard, zo schattig. Ik blijf Duplo echt briljant speelgoed vinden. Toen manlief en kindlief terug kwamen van peuterzwemmen, riep hij steeds 'zwembad bouwen'. Nu brengt hij alle kindjes (= zijn Duplo-poppetjes) met de bus naar het zwembad :mrgreen:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 21 nov 2010 13:16

Het gaat wel beter met haar, ze pruttelt nog wel, maar is 's nachts niet meer zo benauwd. Volgens de ha was de diagnose astma nog niet te stellen. Het zit wel aan beide kanten in de fam, dus het zou mij niets verbazen.

Hier ook een ontzettend blij manntje met de inhoud van zijn schoen :wink:

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 21 nov 2010 19:34

Galateia schreef:Ik heb er gewoon beroerd van geslapen. Ik vind mijn kindje zo mooi, zo onbeschrijflijk mooi. Als we ergens binnenkomen, dan wordt er al vaak geroepen 'wauw, wat heeft hij een mooi gezichtje'. En dat is ook zo. Dalijk zal iedereen uit aardigheid zeggen, dat zijn bril hem goed staat. En dat snijdt me echt door mijn ziel. Ik vind dat met iets oudere kinderen echt heel anders, die hebben gewoon al een ouder gezicht, dat staat zoveel beter. Maar bij die ukkies. En dan heeft hij ook nog eens kroeshaar, dus ja, die bril is dalijk echt aan alle kanten helemaal die bril, zijn haar valt er niet aan de zijkant overheen, ofzo, dus hij is dalijk echt helemaal bril. Wehhhhhh!

Ik snap je helemaal hoor. Ik kan er nog steeds van balen dat dochter een spreidbeugel heeft. 't Is heus ergens goed voor, maar ik had liever gehad dat het niet nodig was en dat mijn kindje net zo zacht en flexibel aanvoelt als elk ander kindje. Niks geen drama, tuurlijk niet, maar je kunt gewoon wel van balen :o

ppm, hier meestal geen reactie na de prik. Na de laatste (ook dktp-hib en pneu, haar laatste keer van deze geloof ik) is ze wel ziek geweest, geen idee of het daarvan komt, denk het eigenlijk niet.

ajl, ik hoop voor je dat cato toch maar geen astma krijgt, vervelend is dat he. Maar ja, wel grote kans zo als het in de familie zit.
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 21 nov 2010 20:14

Zow, wij zijn gisteren en vandaag eens een kijkje gaan nemen in kinderbrillen-land. Wat is dat moeilijk! Want soms lijkt er heel veel keus, maar dan zijn er qua formaat maar een paar geschikt voor het hoofd van je kind en heb je dus in een winkel de keuze uit maar een paar monturen. En nu zagen we vanmiddag toch een bril, wow, die stond op zijn neus en ja, hij was gewoon nog helemaal ons mannetje. En met een knalkleur, donkerbruinig gecombineerd met hele felle maar wel warme oranje accenten. Zo op het eerste gezicht dacht ik 'nee!', maar toen de opticien het ding op zijn hoofdje zette: WAUW! Hij heeft natuurlijk een donkere huidskleur en dan staat een kleuraccent toch echt wel supergaaf. Het is wel een wat kwetsbaarder montuur (een stukje van de glazen is montuurloos), maar we krijgen er een tweede bril gratis bij. Dus als hij een keer gerepareerd moet worden, hebben we een reserve bril. En die is trouwens ook hartstikke leuk. Leuke vorm, leuke accenten, maar dan met andere kleur. Wel wat neutraler. Dus dachten we: wat nou reserve-bril, gewoon afwisselen die handel. Beetje matchen bij zijn outfits, die toch ook altijd wel een beetje eigenzinnig en kleurrijk zijn. Dus... twee superstoere brillen gevonden die hem gewoon leuk staan. Als we er morgen nog zo over denken (we hebben foto's gemaakt om nog even rustig te kijken), dan gaan we ze maar bestellen.

Deze mama slaapt dus weer heerlijk rustig en vredig: mijn kind verandert niet in een nerd. Een hele opluchting 8)
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 21 nov 2010 20:25

fijn dat je leuke brillen hebt gevonden!

Stip
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Stip » 21 nov 2010 20:26

Ik zal even wat picaatje spammen van onze mooie meid ;-)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 21 nov 2010 21:29

wat een schat! :D
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 22 nov 2010 08:35

Nou, inderdaad een mooie meid, Stip! Echt een schatje :8> !

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 22 nov 2010 09:02

Mooie meid, stip. :)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 22 nov 2010 09:17

Ooh wat een moppie Stip! Echt een liefie! (en lekker klein, of niet?)

Ik zit hier gewoon helemaal alleen beneden, want Jurian slaapt nog :roll: Nu had hij gistermiddag niet geslapen, dus sliep hij om 18.45 uur alweer gisteravond, maar dit is wel een hele ruk zo :D Maar ik heb het hart niet om hem wakker te maken, hij heeft het vast even nodig
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 22 nov 2010 09:34

Wat een mooie foto's stip, t' is een prachtige meid.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 22 nov 2010 09:56

leuke fotos stip!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 22 nov 2010 09:56

heerlijk missf!! dat kunnen ze hier echt niet!

Terug naar “Archief”