een date

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
michielboy
Mineur
Mineur
Berichten: 246
Lid geworden op: 24 feb 2010 11:30
Locatie: veenendaal

een date

Berichtdoor michielboy » 20 okt 2010 17:20

hallo,

ik heb zaterdag een afspraakje met een meisje(15jaar), die ik al een paar x heb gezien, en ook al 2x mee heb afgesproken en film gekeken.

maar ik weet niet wat ik voor soort vragen ik aan haar moet stellen, om haar beter te leren kennen, en ervoor zorgen dat ze me nog leuker gaat vinden(ze zei dat ze me leuk vind,alleen nog niet zo leuk om verkeering mee te willen)

en ze geloofd ook, en ik niet, maar zou ik dan haar vragen stellen over het geloof? hoe zou ze dat vinden? of kan ik beter niet in een zwakke rol komen? zodat ze niet achter mn verleden komt, want miss schrikt dat haar af.

en wat voor tips hebben jullie?

alvast bdankt
niet gereformeerd wel lid

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8205
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: een date

Berichtdoor Lalage » 20 okt 2010 18:04

gewoon jezelf zijn!

Gebruikersavatar
Jetjuhhh
Mineur
Mineur
Berichten: 196
Lid geworden op: 20 okt 2010 19:11

Re: een date

Berichtdoor Jetjuhhh » 20 okt 2010 20:22

- IDD gwoon jezelf zijn!! 8)
- niet laten merken dat je verkering wilt, maar gwoon gzllg kletsen!!

en ze geloofd ook, en ik niet, maar zou ik dan haar vragen stellen over het geloof? hoe zou ze dat vinden? of kan ik beter niet in een zwakke rol komen? zodat ze niet achter mn verleden komt, want miss schrikt dat haar af.

- mis later op de dag/avond als jullie zegmaar al wat hebben gekletst, kzou er niet glijk mee aankomen, ma als je echt met haar verder wilt is t wel belangrijk!!
- maak geen blunders!! ](*,)
- zoek iets leuks uit om naar toe te gaan!! #-o
- vraag belangstellend naar haar opleiding, werk, vrienden, enzenz, en vertel ook van jezelf!! anders lijkt t net of je haar aant uithoren ben :lol:

Suc6!! khoor graag hoe het gweest is!!
Geloof, hoop en liefde!

Gebruikersavatar
-Judith-
Luitenant
Luitenant
Berichten: 609
Lid geworden op: 15 apr 2010 22:31

Re: een date

Berichtdoor -Judith- » 20 okt 2010 20:26

Jetjuhhh schreef:- - maak geen blunders!! ](*,)


Daar heb je meestal vrij weinig over te zeggen :wink: Ik had gelijk bij de 1e date met mn vriend min. 2 'blunders', eerst viel ik bijna van de trap, ik gooide iemand z'n glas om, en vervolgens heeft hij mij ook nog met een galsteen-aanval naar m'n auto kunnen brengen..het liefst bracht 'ie me thuis, maar dat wou ik niet, en door die galstenen ging ik 'raar' doen, en begreep niet wat hij nou wou :mrgreen:
2e date moesten we ook ergens de trappen af, en hij rende snel naar beneden, en ging met z'n armen wijd onderaan de trap staan: Als je wilt vallen, gooi je dan in mijn armen, weet je zeker dat je goed terecht komt!

En tja...We hebben nu ruim 2,5 jaar verkering, en hopen volgend jaar maart te trouwen, dus tja...Als blunderen bij je hoort: Laat maar gaan! Komt wel goed! :mrgreen: leert ze je gelijk kennen zoals je bent!

Gebruikersavatar
Jetjuhhh
Mineur
Mineur
Berichten: 196
Lid geworden op: 20 okt 2010 19:11

Re: een date

Berichtdoor Jetjuhhh » 20 okt 2010 20:36

-Judith- schreef:
Jetjuhhh schreef:- - maak geen blunders!! ](*,)


Daar heb je meestal vrij weinig over te zeggen :wink: Ik had gelijk bij de 1e date met mn vriend min. 2 'blunders', eerst viel ik bijna van de trap, ik gooide iemand z'n glas om, en vervolgens heeft hij mij ook nog met een galsteen-aanval naar m'n auto kunnen brengen..het liefst bracht 'ie me thuis, maar dat wou ik niet, en door die galstenen ging ik 'raar' doen, en begreep niet wat hij nou wou :mrgreen:
2e date moesten we ook ergens de trappen af, en hij rende snel naar beneden, en ging met z'n armen wijd onderaan de trap staan: Als je wilt vallen, gooi je dan in mijn armen, weet je zeker dat je goed terecht komt!

En tja...We hebben nu ruim 2,5 jaar verkering, en hopen volgend jaar maart te trouwen, dus tja...Als blunderen bij je hoort: Laat maar gaan! Komt wel goed! :mrgreen: leert ze je gelijk kennen zoals je bent!


haha, dat s zoo, af en toe wel jammer.. :lol:
Geloof, hoop en liefde!

Gebruikersavatar
jip_86
Moderator
Berichten: 2197
Lid geworden op: 26 mar 2004 21:30
Locatie: Rouveen
Contacteer:

Re: een date

Berichtdoor jip_86 » 20 okt 2010 20:59

Ga dat aub allemaal niet direct vertellen. In een keer direct al je gedachten/'problemen' etc over haar uitstorten gaat haar zeker afschrikken. Gewoon jezelf zijn, niet te dik boven op leggen dat je verkering wil met haar.

Gebruikersavatar
Jetjuhhh
Mineur
Mineur
Berichten: 196
Lid geworden op: 20 okt 2010 19:11

Re: een date

Berichtdoor Jetjuhhh » 20 okt 2010 21:05

jip_86 schreef:Ga dat aub allemaal niet direct vertellen. In een keer direct al je gedachten/'problemen' etc over haar uitstorten gaat haar zeker afschrikken.


neej ma tis wel belangrijk om over te hebben, ma dat hoeft heus de eerste keer nog niet
Geloof, hoop en liefde!

haring
Kapitein
Kapitein
Berichten: 786
Lid geworden op: 14 mar 2008 01:21

Re: een date

Berichtdoor haring » 20 okt 2010 23:19

Doe een dagje dierentuin. Dat ga ik ook doen met een meisje :) Zo kan je lekker kletsen. In de bioscoop kan dat als snel minder.
*onderschrift verwijderd door moderator*

Gebruikersavatar
michielboy
Mineur
Mineur
Berichten: 246
Lid geworden op: 24 feb 2010 11:30
Locatie: veenendaal

Re: een date

Berichtdoor michielboy » 20 okt 2010 23:32

We gaan buiten ergens zitten en danpraten

Ze weet al dat ik haar leuk vind,en gevoelens voor haar heb,is dat slim dat ze dat weet?

Ik hoop dat ik geen blunders maak,en niet te hart van stapel loop

Want ik wil aan het eind haar vragen wat ze van me vind, en dan mischien verkering vragen.

En ik zeg soms ook dat ik haar heel leuk vind en in het engels (in msn naam)you make me smile when i see you,you give me an special feeling,en ze weet dt t over haar gaat,

Is het soms ook goed om beetjr te slijmen?zoals dat ze mooi haar heeft en dat ik altijd blij ben om haar te spreken etc?
Ze is 15en beetje verlegen
niet gereformeerd wel lid

Chienn
Mineur
Mineur
Berichten: 145
Lid geworden op: 21 apr 2009 06:42

Re: een date

Berichtdoor Chienn » 21 okt 2010 09:17

-
Laatst gewijzigd door Chienn op 08 aug 2013 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Annet76
Mineur
Mineur
Berichten: 249
Lid geworden op: 21 okt 2009 15:55

Re: een date

Berichtdoor Annet76 » 21 okt 2010 09:26

michielboy schreef:hallo,

ik heb zaterdag een afspraakje met een meisje(15jaar), die ik al een paar x heb gezien, en ook al 2x mee heb afgesproken en film gekeken.

maar ik weet niet wat ik voor soort vragen ik aan haar moet stellen, om haar beter te leren kennen, en ervoor zorgen dat ze me nog leuker gaat vinden(ze zei dat ze me leuk vind,alleen nog niet zo leuk om verkeering mee te willen)

en ze geloofd ook, en ik niet, maar zou ik dan haar vragen stellen over het geloof? hoe zou ze dat vinden? of kan ik beter niet in een zwakke rol komen? zodat ze niet achter mn verleden komt, want miss schrikt dat haar af.

en wat voor tips hebben jullie?

alvast bdankt


Ik dacht dat je zo langzamerhand toch wel een ervaringsdeskundige bent in het aangaan en verbreken van relaties.

Gebruikersavatar
michielboy
Mineur
Mineur
Berichten: 246
Lid geworden op: 24 feb 2010 11:30
Locatie: veenendaal

Re: een date

Berichtdoor michielboy » 21 okt 2010 10:42

Chienn schreef:Nee slijmen lijkt mij niet slim!! Gewoon jezelf zijn, als je heel dik er boven op gaat leggen van je hebt mooi haar enz.
Voelt dat voor het meisje ook aan van 'jaja'

Het loopt vanzelf wel joh, gewoon lekker kletsen over van alles en dan komt het wel goed. En je moet vooral niet gaan plannen wanneer je haar gaat vragen! Dat lijkt me voor jezelf ook niet prettig als je dan heel de tijd met een gevoel loopt van zal ik nu of zal ik nu.

ik heb dat al gedaan, maar ik ga haar nu denk ik maar 1 x sms per dag, en gwn afwachten tot zaterdag, en niet te veel hopen, want als ze me niet wilt dan doet het niet zoveel zeer.

ik zelf denk dat ze me wel mooi vind etc, alleen dat ze niet met me wilt, omdat ik tog wat anders ben dan haar.
maar dat zie ik zaterdag wel
niet gereformeerd wel lid

Gebruikersavatar
michielboy
Mineur
Mineur
Berichten: 246
Lid geworden op: 24 feb 2010 11:30
Locatie: veenendaal

Re: een date

Berichtdoor michielboy » 21 okt 2010 11:56

ze zegt dat het een probleem is dat ik niet geloof en zij wel,:S

ze vind dat er erg verschillen, omdat zij geloofd en ik niet:(
niet gereformeerd wel lid

Gebruikersavatar
Jetjuhhh
Mineur
Mineur
Berichten: 196
Lid geworden op: 20 okt 2010 19:11

Re: een date

Berichtdoor Jetjuhhh » 21 okt 2010 19:16

Dat lijkt me nogal logisch,
Als zij echt geloofd, dan zul jij nooit de eerste plek in haar leven innemen...
Dat zal God dan doen.
en als jij niet geloofd lijkt het me niet echt verstandig om een relatie met haar te beginnen
twee geloven op een kussen, daar slaapt de duivel tussen
[-X
Geloof, hoop en liefde!

Jo'tje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2925
Lid geworden op: 26 jan 2006 00:25

Re: een date

Berichtdoor Jo'tje » 22 okt 2010 11:33

Lekker zwartwit Jetjuhhh =D> Heb jij wel eens zo'n (serieuze) relatie van dichtbij meegemaakt?
pobody's nerfect


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten