Kleding enzo... (3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

ajl
Generaal
Generaal

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor ajl » 07 okt 2010 12:56

Marnix schreef:Hehe... grappig, van die kleuren.. niemand die het verder ziet maar blijkbaar kies je dan toch kleur uit op basis van iets van sfeer ofzo? Of is het puur praktisch, dat je in de zomer vaak lichte kleren draagt en je daar dan ook lichte lingerie onder wil?

En tja, het oog wil ook wat, en dat van de man ook he :D Daarom snap ik dat van die sportbh's ook niet zo, sorry Pannenkoek :)

Ik heb een periode gehad ( rond mn 20e) dat ik zelfs mijn lingerie aanpaste aan de kleuren en soort kleding die ik die dag aanhad :lol: Zover ga ik nu niet meer, maar ik houd wel van mooie setjes. Zomers draag je toch vaak lichtere kleding en ik wil daar dan ook een lichter setje onder.

Met het oog wil ook wat doelde ik inderdaad mede op mijn man. Hij was altijd weer blij dat ik mijn positieondergoed en mijn voedingsbh's uitdeed en weer overging op normaal ondergoed.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 07 okt 2010 13:41

Evelien schreef:tsja, ik zou heel graag leuke setjes aan willen. Maar dat gaat niet, echt zo jammer (ja of ik moet stad en land aflopen).

Net wel even in de stad geweest en gescoord:
Spijkerbroek
Winterjas
Legging
Wollen jurkje/tuniek
Vestje.

Hoezo kan dat niet?

@ AJL, dat snap ik... ik vind het altijd lelijk als je precies kan zien wat iemand onder de gewone kleren aan heeft. En wat je man betreft, dat snap ik ook heel goed :D
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 07 okt 2010 14:05

Ik heb er wel 12 :oops:
Van die zgn padded beha's voor onder een strak truitje, dan vind ik het lelijk als je kant zou zijn.
2 sport en 2 kanten.
Dus afwisseling genoeg, en soms heb ik een fijnwasje vol met die dingen, ook van dochter.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 07 okt 2010 15:09

Marnix schreef:
Evelien schreef:tsja, ik zou heel graag leuke setjes aan willen. Maar dat gaat niet, echt zo jammer (ja of ik moet stad en land aflopen).

Net wel even in de stad geweest en gescoord:
Spijkerbroek
Winterjas
Legging
Wollen jurkje/tuniek
Vestje.

Hoezo kan dat niet?

@ AJL, dat snap ik... ik vind het altijd lelijk als je precies kan zien wat iemand onder de gewone kleren aan heeft. En wat je man betreft, dat snap ik ook heel goed :D

aantal postings terug heb ik dat neer gezet. Er zijn maar weinig leuke (sexy) lingerie setjes wat van katoen zijn. Ja ze zijn er wel, maar dan moet ik echt heel goed shoppen.

pannenkoek
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor pannenkoek » 07 okt 2010 15:23

Marnix schreef:Hehe... grappig, van die kleuren.. niemand die het verder ziet maar blijkbaar kies je dan toch kleur uit op basis van iets van sfeer ofzo? Of is het puur praktisch, dat je in de zomer vaak lichte kleren draagt en je daar dan ook lichte lingerie onder wil?

En tja, het oog wil ook wat, en dat van de man ook he :D Daarom snap ik dat van die sportbh's ook niet zo, sorry Pannenkoek :)

ha ha, nou excuses aanvaard hoor!
Ik vind ze veel lekkerder zitten. En ik kan hier op de boerderij wel in een leuke ( geen sport) bh rondlopen, maar erover heen heb ik ( zeker nu met de oogst) vieze of stink kleren aan. Die combinatie klopt ook niet. Ik heb ze denk 6 vd 7 dagen aan. Als ik 's avonds eens een vergadering heb of zo doe ik na het douchen geen sport bh meer aan. Maar iets met kleur wat bij de kleding past. Die tic heb ik dus ook. :lol:
Vertrouwen op Christus doodt angst voor mensen,
maar angst voor mensen doodt vertrouwen op Christus.

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 07 okt 2010 15:59

Mijn bh's gaan altijd in de wasmachine en dat gaat altijd goed.
Kwebbel, op de handwas en dan in 2 dagen droog :o , dat lijkt me vrij lang, die dingen zijn toch altijd zo droog?

Goed geslaagd evelien, leuk.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 07 okt 2010 16:15

Ik heb vandaag een onwijs gave jas gekocht, al zeg ik het zelf :) Ik liep gewoon even een winkel in, en ik zag opeens de jas, die ik ook al van Desigual had gezien, maar die mij veel te duur was. Dit is dus een nepperd, maar net zo mooi :D Hij heeft wel wat weg van deze:

http://www.desigualwebshop.nl/collectie ... e-jas.html

Ik moet wel even wennen aan het lange, maar dat komt vast goed. Ben er echt blij mee!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 07 okt 2010 17:05

Je kan voorgevormde bh's volgens mij echt beter met de hand wassen.
Anders zijn ze wel heel vervormd op den duur :mrgreen:

Ik ga ook altijd naar de hunkemoller....
Ik geef niet om setjes. Heb er wel 1 of 2. Maar die tijd van super leuke setjes komt nog wel denk;)
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 07 okt 2010 17:15

@MissF mooie jas! Alleen niet mijn smaak je ziet zulk soort kleding wel steeds meer maar het merk ken ik niet.

Heeft iedereen zijn laarzen al aan?

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 07 okt 2010 17:52

Ik draag mijn witte laarzen al wel een tijdje, mijn zwarte een keer, maar ik vond het wel erg winters, dus nu staan ze weer in de bijkeuken mooi te wezen ;) Als het kouder wordt doe ik ze misschien wel aan, dan vind ik een rokje met legging en pumps een beetje te fris worden.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 07 okt 2010 17:59

Ja hoor, heb m'n laarzen al wel aangehad. Vandaag zelfs nog!
Over setjes. Ik heb of een zwarte of een witte bh aan, en dan een bijpassende onderbroek (maar dus geen officieel setje). Zo, weten jullie dat ook weer :mrgreen:

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 07 okt 2010 18:39

Mijn laarzen heb ik aan als het regent, dus dat was vorige maand ook al.

Evelien: heb je zo'n gevoelige huid? Lijkt me vervelend :(

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 07 okt 2010 18:44

Ja, behoorlijk gevoelig (rondom borsten en van onderen). Dus ik ga liever voor katoenen ondergoed dan dat ik continu last heb van schimmelinfectie en kapotte borsten. Het is absoluut niet leuk want ik zou ook heel graag leuke lingerie setjes willen dragen.

Laarzen, daar ben ik dus naar op zoek (heb wel 1 paar maar die kan ik niet overal onder). Dus binnenkort naar Veenendaal.

meisje20
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor meisje20 » 07 okt 2010 19:12

heb je met katoenen ondergoed minder last van schimmelinfectie?
Gods geduld is groot maar niet oneindig

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 07 okt 2010 19:54

In ieder geval heb je met katoen ondergoed veel minder kans op schimmelinfectie.

Wel heel vervelend Evelien. Ik snap dat je liever even verder wilt zoeken dan telkens overal last van krijgt.

Terug naar “Archief”