Nou, dames - kindlief hier heeft mama zelf gerust gesteld

Hij gebruikt nu ineens voorzetsels (ok, sommige onverstaanbaar, maar toch!). Hij vertelt uit zichzelf gewoon 'in de auto' en 'uit de auto' en 'boven de auto', etc. En gistermiddag zat ik op de bank en ging kindlief tekenen aan zijn tafeltje. En waar kwam hij mee aanlopen? Een trein! Hij had een trein getekend. Ok, natuurlijk onherkenbaar, maar was ik zo trots op: hij tekende echt wielen. Losse 'rondjes'. Echt serieus als wielen herkenbaar. Hij glunderde en was zo enthousiast door mijn reactie, dat we nu dus 17 getekende 'treinen' hebben

Hoe dan ook. Hij ontwikkelt zich elke dag. Dus waar ik me nou zo zorgen om maakte? Geen idee. Ik denk, omdat hij al een paar weken niet echt vooruitgegaan was. En dan zomaar opeens op een dag tekent hij wielen en gebruikt voorzetsels.
Deze mama is weer klaar met stressen

Over het kruipen: geen idee, of hij gekropen heeft. Hoe zou ik dat moeten weten? Hij kruipt wel gewoon over de grond met zijn auto's en trein, enzo. Lijkt mij ook kruipen? In motorisch opzicht heeft hij zich ook super ontwikkeld. Hij rent nog een beetje gammel, maar valt niet meer zo snel. En hij kan op de bank klimmen en op glijbanen en klimrekken. En hij kan Duplo-blokjes van elkaar los maken. Dat kon hij een jaar geleden allemaal niet, hij had hele dunne (bijna doorzichtige) handjes zonder spierkracht. Haha, en je zou hem nu moeten zien