even globaal bijgelezen en een kort berichtje, moet zo naar de manege en vanmiddag naar de kerk want onze nieuwe dominee wordt vandaag bevestigd (na 2,5 jaar vacant te zijn geweest).
Sophie vond haar eerste morgen op school gister heeeeeel leuk. Maandag mag ze weer en vrijdag meteen mee op schoolreisje. Beetje drukke week, want ze heeft dus ook weer zwemles, haar verjaardagsfeestje en volgende week zaterdag de hele dag spelletjesmiddag van de zondagsschool. Dan volgende week zondag startzondag, mogen de kindjes voor de dienst een psalm zingen en dan zondags haar 1e keer zondaggschool na de morgendienst. De week erop start ook nog eens de logopedie en moeten we naar de tandarts. Oh ja en dan alle andere verjaardagen tussendoor nog, van andere mensen. Pfff, k word al moe als ik er alleen maar aan denk

Heb de hele discussie over wel/niet werken ook een beetje doorgelezen. Blijft lastig. Maar ik ben heel blij en dankbaar dat ik thuis kan zijn bij mijn kindje(s).
-----------mamavansophie-------------denkt na over een nieuw onderschrift------------