Moderator: Moderafo's
Jo'tje schreef:En een beetje flauw dat er direct weer werd gereageerd met: 'de ouders stellen tegenwoordig ook veel te hoge financiële eisen' bladibla. Die zullen er best zijn ja. Maar er zijn o-zo veel mensen die gewoon moeten schrapen om het vol te houden!
Met de beste wil van de wereld, maar dan lukt het echt niet als iemand stopt met werken. Ik kom ze in m'n werk best regelmatig tegen. Dan is het makkelijk praten over 'slechte moeders' vanaf de zijlijn.
Verder is er ook nog iets als talenten ontwikkelen en inzetten. Maar dat schijnt voor vrouwen helemaal niet nodig te zijn. Die hebben tenslotte al kinderen...
Galateia schreef: En als ik een man had, die fulltime moest/wilde blijven werken, dan zou ik ook gewoon van opvang gebruik maken, want van alleen maar huismama zijn, zou ik gillend gek worden. En mijn man en kinderen ook
henkie schreef:Jajaja, het is hier nogal hectisch!![]()
Zaterdagavond is Judith geboren! Alles gezond en wel en ik kan de dames zo ophalen uit het ziekenhuis.
Hier een foto: http://twitpic.com/2ltgkp
Het volgende gerucht gaat overigens
"Roer van Refoweb over 18 jaar in handen van vrouw"
LauraC schreef:Wat wordt er in NL allemaal gedaan overdag met de kinders? Behalve school dan he...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten