Moderator: Moderafo's
mamavansophie schreef:ben weer terug van vakantie (nou ja van t weekend al maar daarna allemaal ziek geworden hier...). Heb wel een beetje alles bijgelezen maar het gaat onmogelijk worden voor mij om nog op alles te reageren. Vanaf nu probeer ik dus weer vaker te komen, anders is het echt niet bij te houden hier
Onze vakantie was leuk (wel erg slecht weer maar ach...). De uitslag van Sophies oortjes was oke. Moet nu starten met logopedie (staan op de wachtlijst) en dan over 2 maanden terug voor een nieuwe hoortest, voor de zekerheid. Misschien dat ze 's winters minder goed hoort, vanwege vele verkoudheden/astma etc. Maar vooralsnog was alles gelukkig goed!!!
Op 15 sept hoopt ze 4 te worden en dan mag ze ein-de-lijk naar school. Komende maandag starten de scholen hier weer, en als het goed is, zou ze vast een keertje mogen komen kijken aankomende week. Spannend, dus! (waarom ze niet meteen mee kon starten op 6 sept. weet ik ook niet, eigenlijkMaar goed, die anderhalve week wachten lukt vast ook nog wel
).
MissF schreef:Eigenlijk ben ik helemaal niet voor speelgoed in bed, maar ik zou het toch wel fijn vinden als hij even stil is en toch in slaap valt.
saartje schreef:even een hele andere vraag: wij willen zo'n mobiel voor boven de box kopen, maar er zijn er zo gigantisch veel... Hebben jullie ervaring/adviezen?? Het liefst willen we er 1 met muziek (wat langer speelt) en licht omdat ons meisje zich niet zelf kan bezighouden, en ze op die manier uitgedaagd wordt en kan luisteren etc....
fijn dat de uitslag van Sophie goed was mamavansophie!
Galateia schreef:MissF schreef:Eigenlijk ben ik helemaal niet voor speelgoed in bed, maar ik zou het toch wel fijn vinden als hij even stil is en toch in slaap valt.
Nou, als kindlief een cadeautje krijgt, waar hij helemaal vol van is, dan brengen we dat cadeautje ook naar bed. Dus dan krijgt de auto - of wat het dan ook is - een kussen en een dekentje en hij weet, dat hij er dan niet meer aan mag zitten. Doet hij dan ook niet en gaat gewoon heel tevreden slapen en wordt letterlijk naast zijn cadeautje wakker.
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 75 gasten