Hier druk met allerhande dingen, dus niet heel veel tijd om te hobby-en. En komende week eerst lekker een paar daagjes weg
Jeepeecee, die ballonrok van je snap ik nog niet helemaal. Foto zou leuk zijn
Enne, die cirkelrok ziet er echt heel tof uit. Ik wil wel ruilen voor andere patronen, maar ik heb ze ofwel in boekjes hier staan (en vaak zijn ze lastig in te scannen) of ik haal het gewoon van het internet

Heb mijn favorieten vol met allerlei linkjes staan

Kwebbel, je vroeg nog om een foto van het patchworkje. Ik zal er even eentje opzoeken. heb het mijn dochter afgelopen maandag gegeven toen ze naar het ziekenhuis moest (voor n uitgebreid gehooronderzoek onder narcose. as maandag hopen we de uitslag te krijgen).

voorkant (nijlpaardje had ik erin gedaan als extraatje)

en de achterkant, voor wie er ook eentje wil maken, een beschrijving staat op het internet (wel Engels). Ik kan de link wel via pb geven.
en dit tuniekje maakte ik ook nog voor sophie (al is de zomer wel bijna voorbij

)

Enne, dochterlief wilde een hondenriem

Tja, ze speelt al maandenlang dat ze een hulphond is om mama te helpen (ik heb een handicap en ja we hebben een hondje maar t is geen hulphond!). Dus daar hoorde nu toch wel eens een riem bij ipv de riem van onze hond. Met dit als resultaat: (denk dat ik er nog een polsbandje bij maak, zodat de riem aan haar arm vast kan)

Zien jullie het al voor je, zo op straat

Geinspireerd door de riem wilde ik ook nog een halsbandje en riem voor onze
echte hond maken, maar daar had ik helaas niet de benodigde spulletjes voor in huis.
-----------mamavansophie-------------denkt na over een nieuw onderschrift------------