Trouwen, tips enz. deel 3

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor Jannoek » 09 aug 2010 19:59

Volgende week is het gewoon zo ver. *slik*.
Wat gaat de tijd snel! :O We hebben er ontzettend veel zin in, maar 't is zo onvoorstelbaar en gek nog ofzo :-)

Vandaag boekjes voor daggasten afgemaakt, menukaartjes voorzien van een lintje (blij mee!) tafelschikkingskaartjes geprint en gevouwen en bij de koster geweest om de details door te nemen.

Nu alleen de liturgie fine tunen, aan de hand van de tekst & psalmen, maar dat doen de CM's.
Volgende week dinsdag jurk op halen, route rijden, drinken kopen en dan kan het feest beginnen..! ::))

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 09 aug 2010 22:35

Liesien schreef:De tijd vliegt zeker ja!

Gelukkig dat bijna alles klaar is Jannoek, hoef je tenminste niet te stressen vlak van tevoren :)

Nadeel is dat als je niks meer te doen hebt, je je druk gaat maken om de bruiloft... zenuwachtig wordt etc. Je kan dus beter tot vlak voor de bruiloft nog een hoop te doen hebben ;)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 10 aug 2010 07:12

Ik was blij dat ik een paar dagen voor ons trouwen nog lekker tentamens had en vaak op school zat. Heerlijk die afleiding.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 10 aug 2010 07:30

Voor mij gaat dat niet op. De stress slaat pas toe als níet alles af is.
Gisteravond zijn we nog flink druk geweest. Nu is het nog een kwestie van geld in enveloppen doen (voor chauffeur, bus, kerk etc.), aan daggastenbedankjes nog kaartjes doen, route rijden en dan... relaxen! :D

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 10 aug 2010 08:34

Enjoy! :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 10 aug 2010 08:48

Ik vondt het juist heerlijk om in die week niet te hoeven werken zeg maar.
Wij gingen s'maandags naar het gemeentehuis en s'middags gezellig gelunchd met ouders en s'avonds kring gehad.
De dagen tussen het gemeentehuis en het feest/kerk had ik nog wel wat te doen, niet dat ik me verveelde.
Op zaterdagochtend ging ik nog wat kleine boodschapjes halen :wink: .

Heel relaxed. En die vrijdagavond gingen we nog even bij de voorganger en z'n vrouw op de koffie voor de laatste puntjes.

Het is natuurlijk per persoon ook verschillend.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 10 aug 2010 20:59

Thanks! Ik ben nu ook nog aan het werk hoor ;-)

Volgende week maandag en dinsdag wel lekker vrij.
Dan moeten we écht de laatste dingen doen die niet eerder kunnen. Bloemen kopen voor op de tafels en spullen voor de lunch.
Route rijden (kan ook zondag ofzo), en even bij 't gemeentehuis kijken.

Nu maak ik me om één ding druk; de weersvoorspelling! Net een factor waar je geen controle over hebt... en als ik ergens niet tegen kan :mrgreen:
We hebben een cabrio, maar zo als de verwachting nu is moeten we denk ik een andere auto kiezen... 8-[ Naja, nog maar even afwachten!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 10 aug 2010 21:18

Oeihh een cabrio, die kan toch ook gewoon dicht. :wink: of ben ik nu blond? :-$
Maar ik kan me wel voortellen dat je daar over in zit. Heb je wel een andere auto achter de hand?

Succes met de laatste dingetjes.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 11 aug 2010 08:40

spannend Jannoek, ik hoop dat het weer mee zal vallen!

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 12 aug 2010 13:54

ik hoop het ook :) afwachten maar.. Wel balen, want stiekem hou je daar niet súper veel rekening mee in augustus.. ;) we hebben ook nog niet gedacht over een foto locatie binnen bijvoorbeeld.. Wat auto betreft, die is heel oud en eigenlijk echt een mooi weer auto ;) maar we hebben er één achter de hand!

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 12 aug 2010 13:56

Zomer of winter, als je in Nederland gaat trouwen mag je nooit gokken op alleen maar mooi weer. Daarom hebben wij besloten om gewoon vroeg in het voorjaar te trouwen. Je weet het toch nooit. Vaak is april mooier dan augustus. Nou, tot nu toe klopt dat wel ;) Maar ik hoop van harte voor je dat het meevalt!
pobody's nerfect

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 12 aug 2010 14:16

ik hoop het ook! ;) en wat je zegt over het weer, dat klopt! In april trouwden vrienden en het was echt stralend mooi weer! Maar augustus was vanwege studie voor ons de enige maand die echt goed uit kwam ;)

de weersverwachting wisselt steeds! Was 't vanmorgen nog slecht, weercijfer 2, nu is het een 8. Ach ja, gewoon maar afwachten ;)

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 12 aug 2010 14:45

Nou, het is niet vaak zo wisselvallig en ook wisselend qua voorspellingen als deze week!
Wij houden het ook wanhopig in de gaten, omdat we zaterdag graag willen gaan zeilen.
Afgelopen week hebben we het uiteindelijk geannuleerd vanwege de regen. Die kwam toen -gelukkig- ook wel ;)
pobody's nerfect

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 12 aug 2010 21:45

Het is echt bizar ja!

Als ik 's morgens de weerpagina's bekijk zijn de voorspellingen oké, nu net weer dramatisch.
Ik weet het niet meer hoor ;-)

Afwachten dan maar?! ;-)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 12 aug 2010 23:17

Spannend Jannoek! Een hele fijne dag alvast.
En het weer, tja, je weet het nooit. Mijn zus trouwde ook in augustus, ook erg veel regen. Wij trouwden half september, ook enorm veel regen. We hadden ook een cabrio, maar die hebben we de hele dag dicht gehad, en gelukkig wel binnen locaties voor de foto's. Maar ach, als dat het ergste is...gelukkig trouw je binnen en is de kerk en het feest ook binnen, dus die ritjes, ach...
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Terug naar “Archief”