Ik ben daar niet secuur genoeg voor dus koop ik die leuke kaarten meestal maar

Ben vanmiddag bezig geweest met patronen uitraderen en aanpassen. Kan nu de stof knippen en kijken wat ik nog voor stof nodig ben.
Moderator: Moderafo's
Memmem schreef:Leuke kaarten gemaakt.
Ik ben daar niet secuur genoeg voor dus koop ik die leuke kaarten meestal maar![]()
Ben vanmiddag bezig geweest met patronen uitraderen en aanpassen. Kan nu de stof knippen en kijken wat ik nog voor stof nodig ben.
mamavansophie schreef:Lechat, k weet niet waar ergens in Zeeland je woont? Enne, ik ben ook nog maar een beginner hoor. Gebeurt regelmatig dat ik iets even weg leg omdat ik vastloop, dan ga ik later weer verder. Of dat ik het weer eens uit moet trekken omdat ik het verkeerd genaaid hebGebeurde me vanmiddag nog
mamavansophie schreef:.
Nita, Wat de theezakjes betreft: er zijn zat leuke boekjes te vinden (heb er zelf ook een paar in de kast staan, mocht je in de buurt wonen.....). Op internet is er ook veel te vinden. Maar ik vind het al snel moeilijk wordenWas nog eens van plan zo'n schilderij met allemaal gevouwen theezakjes te maken, maar ja, dat is er nog altijd niet van gekomen (heb ook eens van iemand een hele verzameling gehad, en dat waren 2 bananendozen vol :shock
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten