Nu ligt er nog stof voor een lange witte broek en felgroene tricot voor een jurkje o.i.d. maar ik heb echt geen zin meer, ik vind het nu even te warm.
Moderator: Moderafo's
Sophie77 schreef:sientje schreef:Ik heb te veel hobby's....![]()
Naaien,scrappen,lezen,computeren......en het is allemaal vééél leuker dan het huishouden doen....
Dit had ik kunnen schrijven ...
*Annet* schreef:Vanmiddag een zpagetti-haken-workshop gevolgd. (volgens mij btje kromme zin)
helemaal leuk natuurlijk!
http://www.hoooked.nl/
Mijn tuinhuis is nu hobby-tuinhuis. Heb voorlopig geen party's, alle spullen zijn er uit dus ik heb mijn naaispullen erheen gesleept. En ik heb meteen van de week weer een en ander in elkaar gefabriekt.
mamavan3 schreef:*Annette* schreef:Die rok, waar mamavan3, laatst foto's van heeft gepost klinkt ontzettend gaaf! Heeft iemand een zeer uitgebreide beschrijving voor mij. Ik ben echt een domme gans om zulk soort dingen te snappen maar ik vind de rok wel erg leuk dat het mij wel wat leek om zoiets eens te maken, misschien wil me ma het ook wel voor me doen. Maja dan heb ik wel een duidelijk en uitgebreide beschrijving nodig
...
Wil je hem met zijnaden, dus met meer 'figuur' er in? (iets ingewikkelder)
Of wil je de rechte lap? (simpeler)
Ik heb 'm nl. nu ook gemaakt met zijnaden. Die wil ik wel op de foto zetten met beschrijving en al, alleen....deze week ben ik veel weg, dan wordt het wel volgende week.
LeChat schreef:Het is zeker ook geen Zeeland?
mamavansophie schreef:LeChat schreef:Het is zeker ook geen Zeeland?
ikke wel![]()
LeChat schreef:Wat een werk maak je van de traktaties/cadeautjes, zeg! Leuk! Ben benieuwd naar de resultaten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten