Refowebkids deel 10

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

LauraC
Kolonel
Kolonel

Re: Refowebkids deel 10

Berichtdoor LauraC » 24 jun 2010 12:07

liefje schreef:@ Laura mooi scherpe foto, nieuwe camera?? :mrgreen:

:-oo

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 24 jun 2010 16:39

maar kan een kind er wat aan doen als die moeite heef tmet warmte? denk niet dat je daarin mee moet gaan, je kan er immers zelf ook niks aan veranderen, maar helemaal bestraffen vind ik ook weer niet, Zij kan er ook niks aan doen dat haar lichaam weinig kan met de warmte. Gelukkig kan ze het vandaag beter met de warmte omgaan! ze plumpt zo in steen koud water! dus.... t zal ooit nog wel eens goed komen met haar!

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 24 jun 2010 17:16

Lastig als ze last van de warmte hebben...
Tis ook even omschakelen. Voor wie niet?
Maar volgens mij moet je er niet teveel aandacht aan geven. Laat haar binnen, boven of in de schaduw spelen. Je kan het weer niet veranderen dus moeten ze er mee leren leven. Das makkelijker gezegd dan gedaan dat snap ik.....

Tis bijna zomervakantie. Zien jullie als moeders daarnaar uit of zien jullie er tegen op?
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 24 jun 2010 17:42

Volgens mij heeft Jurian ook niet zoveel last van de warmte, hij had de halve dag buiten gespeeld op het kdv, zat onder het zand en het zweet, maar volgens mij had hij zich prima vermaakt.
En ik kan me ook prima voorstellen dat kinderen een beetje piepen om dit weer. Ik vind het helemaal niet erg, maar ik doe er niks mee. Ik negeer het gewoon, en als hij wil kroelen, dan komt hij maar kroelen. Dan zet ik mijn warmte wel even opzij hoor.

Ik ben wel tot de ontdekking gekomen dat hij rond half 6 helemaal niet moe is, maar gewoon honger heeft. Ik dacht altijd: hup, snel eten als papa thuis is en naar bed. Maar hij sliep dan vaak anderhalf uur later nog niet. Niet dat hij dan huilt, maar niet slapen in ieder geval. Maar mijn man is kwart voor 6 thuis, en dat trekt hij gewoon niet qua eten. Dus net heeft hij vast een bakje vla gekregen, en toen was hij weer helemaal vrolijk (tot papa op de motor thuis kwam, toen brulde hij, die motor vindt hij doodseng, en zijn papa met helm op ook ;) ).
Nu zijn mijn man en hij samen aan het timmeren en zagen, fantastisch om te zien :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 24 jun 2010 19:00

Wat betreft het weer: mijn Nigeriaan heeft helemaal nergens last van 8)
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 24 jun 2010 19:38

hier dan een foto van de zwangere indiaan :mrgreen:

Afbeelding

en samen met Milan (zn tooi lag nog op school)

Afbeelding

indiaan Milan trots op zn diploma

Afbeelding

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 24 jun 2010 20:02

Mooi hoor, TJ :mrgreen:

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 24 jun 2010 20:20

Leuk! En wat is 'ie blij met z'n diploma :)

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 25 jun 2010 00:25

Wat een leuke foto's hier allemaal weer! gezellig!

Ppm2, ik denk dat'kje kan begrijpen hoor. Lenthe kan ook weleens een dagje hebben dat ze maar een beetje piept, en als dat op een moment is dat ik zelf ook moe of een beejte uit m'n hum ben dan houd dat elkaar lekker in stand :roll:

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 25 jun 2010 07:38

schipje: idd! Ik kan er mij soms goed overheen zetten.... maar niet altijd! en dan voel ik mij toch schulidg achteraf. Maar hoorde ook al dat ik dat niet hoefde te doen, omdat vaak je grens ook wel ff is bereikt.

Gelukkig gaat het beter!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 25 jun 2010 07:42

Funlover schreef:
Tis bijna zomervakantie. Zien jullie als moeders daarnaar uit of zien jullie er tegen op?
ik kijk er naar uit! heerlijk rustig aan doen.. niet met de klok leven.. lekker doen waar je dan zin in hebt.. Heerlijk gewoon!

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 25 jun 2010 07:45

Nou ik heb zin in de vakantie hoor, Funlover! Heerlijk niet meer op de klok te hoeven kijken. Beetje aanrommelen en we zien wel hoe alles gaat. Kinderen mogen niet voor 8 uur naar beneden komen, dus als ik zin heb kan ik voor 8 uur alvast mijn huishouden beetje aan kant hebben. En zo niet, dan niet.

Bedankt voor de complimenten voor mijn prachtige kinderen. Ik merk wel dat ze van de warmte meer vermoeid zijn. Woensdag kwamen ze ook binnen en heb ik ze half uurtje film laten kijken. Daarna waren ze weer uitgerust en gingen fijn spelen.
ja, dat is mijn mening dan he.....

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 25 jun 2010 07:56

Aan de ene kant heb ik zin in de vakantie: inderdaad niet meer op de klok leven, wat makkelijker zijn in het huishouden, ect. Aan de andere kant zie ik er een beetje tegenop. Onze kinderen hebben altijd minimaal 1 en vaak 2 weken nodig voor ze in het vakantieritme zijn. Ze maken eerst meestal veel ruzie en moeten weer aan het nieuwe ritme wennen. Daarnaast zijn we hier aan het verbouwen en is het vaak erg druk met van alles en nog wat. Er staat ook een steiger om het huis, en hoe vaak ik ze daar op schooldagen al vanaf moet halen :mrgreen: ... dat belooft wat voor de vakantie!
Gelukkig gaat het na een week of twee altijd beter en wordt het gezellig. We hopen i.i.g. op mooi weer, dan kunnen ze vaak naar buiten en zwemmen enzo!

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 25 jun 2010 08:08

zonder vakantie maken mijn kinderen evengoed ruzie......
ja, dat is mijn mening dan he.....

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 25 jun 2010 08:46

De mijne ook hoor *Annet*, maar in de vakantie brengen ze meer tijd met elkaar door en maken ze dus ook meer ruzie ... :mrgreen:

Terug naar “Archief”