Zwanger deel 8

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

J.A.
Sergeant
Sergeant

Re: Zwanger deel 8

Berichtdoor J.A. » 18 jun 2010 22:07

@ ppm: mooi buikje :D
fijn dat je wat dikker bent als bij je dochtertje,
want als ik eerlijk ben denk ik nu wel:
sjonge, dan was je bij haar helemaal niet dik... :oops:
maar ik vergelijk altijd met mijn zwangerschappen, en ik was altijd erg dik,
gelukkig bij de laatste maar 12kg aangekomen,
maar bij de anderen... :shock:

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 19 jun 2010 06:45

ik was toen ook in de winter zwanger, maar heb menigmaal gehoord... joh.. was jij zwanger... jah.. duhhhh tis met de postbode gekomen nougoed...

maar idd... toen had ik zeker tot 32 weken nog mijn eigen kleding aan, AL heb ik nu van voor alleen buik, maar toen was ik helemaal wat ronder... overigens was juul ook een erg klein kindje... dit trouwens ook.... #-o tis nl meer dan twee weken achter in de groei...

J.A.
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor J.A. » 19 jun 2010 07:38

ppm: bij mijn moeder en zus was het ook voor veel mensen een verassing als ze een baby hadden gekregen niet altijd leuk, want bij mij vroegen ze met 6 maanden al, of het nog lang duurde eer ik moest bevallen :? maar het belangrijkste is toch dat het gezond is, en dat hoop ik voor je!
hoe veel woog je dochtertje?

ik kreeg ook vaak een extra echo omdat de kids te klein zouden zijn, maar onder de 7 pond zijn ze nooit geweest, af en toe werd ik wel eens gek van al die echo's, ik werd er alleen maar onzeker van en als het kindje geboren was, zei de verloskundige: waar heb je dat verstopt :?: bij de laatste zeiden ze zelfs dat het rond de 6 pond zou zitten, ik blij, had ik ook eens een 'mini-baby'tje'...maar...ruim 8 pond :shock:
dus van echo's ga ik niet meer uit...

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 19 jun 2010 08:28

Wauw, mooi ppm! (ik wilde bijna zeggen: als ik zo'n buikje zou krijgen zou ik er nog eens over denken om misschien toch nog wel een paar keer zwanger te willen zijn, want die toeter van mij wil ik niet meer, maar dit heeft dus blijkbaar ook nadelen)
Ik hoop voor je dat het nu goed gaat, en dat het kindje nog lekker even blijft zitten!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 19 jun 2010 09:03

ppm. Heel veel sterkte. Hopen dat het allemaal goed mag gaan.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 19 jun 2010 10:14

J.A. Mijn dochtertje was nog geen 5 pond bij haar geboorte... tis ook wel iets genetisch. Moet eerlijk zeggen dat je er niet vorlijk van owrdt hoor van al die echo's net wat je zelf al zei! kom je de ene dag in het ziekenhuis, willen ze je direct de volgende dag weer zien.. volledig rust... etc etc. Maar t lijkt nu allemaal goed te gaan. We blijven dus nog een week of acht heeerlijk breien! MOet zeggen dat ondanks dat het moet, niet ergh is om eens heeeel rustig aan te doen! heeerlijk zo zonder stress ed! wat vandaag niet komt, komt morgen wel, anders overmorgen!

Stip
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Stip » 19 jun 2010 11:09

Spannend Ppm, en zeker mooi bescheiden buikje. Fijn dat je ook kan genieten van de rust en geen stress, ook belangrijk!

Mijn buik is al stukken dikker, hoewel ik nog maar 2kg ben aangekomen. Dus het is niet automatisch zo dat als je een fikse buik krijgt dat je ook veel aankomt. Bij mij zijn de meesten ook wel verbaasd dat ik nog ongeveer 17 weken moet. Maar goed...je doet er weinig aan!

Voel je je alweer wat beter TJ?

Ps. waar ben je geslaagd voor de bruiloft, mijn schoonzusje trouwt ook als ik 34 weken ben, dus ik moet ook nog op pad....
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 19 jun 2010 15:36

vandaag gaat het wel beter! alleen vanochtend na het ontbijt een dip gehad.. van enoooorm duizelig enzo zijn.. nu ik nadenk.. was het donderdag ook na het eten.. zou het verband hebben?!?

ik ben geslaagd bij www.positie-outlet.nl! het kostte normaal gesproken ruim 100 euro! en nu heb ik het gekocht voor 34 euro in totaal!!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 19 jun 2010 19:48

mijn buik met 32w3d..

Afbeelding

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 19 jun 2010 19:50

Da's een echte toeter! Ik vind dat roze shirtje heel erg leuk!

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 19 jun 2010 20:39

Prachtige buiken hoor! Allebei! Bij mijn eerste zwangerschap had ik een buik a la PPM en bij mijn tweede was ik wel dikker. Ik moest bij mijn eerste zwangerschap ook steeds zeggen dat ik zwanger was en bij de tweede zagen ze het tenminste. Dat vond ik leuk, maar het was weer minder dat ze zeiden dat ik zo'n dikke buik had (dat zeg ik tegen hun ook niet (het waren mannen :wink: ))

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 20 jun 2010 08:41

ach ja het is toch nooit goed.. :mrgreen: de ene zegt wow wat een dikke buik,.. kom je later iemand tegen en die zegt: wat een bescheiden buik heb je...

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 22 jun 2010 10:50

mijn kleren voor de trouwerij van mn schoonzusje volgende week vrijdag.. ik hoop dat mn buik niet teveel meer groeit van te voren :mrgreen:

Afbeelding \

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Stip
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Stip » 22 jun 2010 11:21

Ik kan je buikfoto niet zien TJ. Moet ook nodig weer eentje maken.

Leuke kleren voor de bruiloft...mooi rokje, grappig vestje en helemaal voor dat geld! Misschien moet ik daar ook eens kijken, heb nog wel even tot eind augustus...

Mmm, hopelijk blijf je je goed voelen. Het lijkt me ook wel lekker om zo fit mogelijk de bevalling in te gaan!
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 22 jun 2010 11:33

he hij is inderdaad weg... :roll: dan nog maar een keer :

Afbeelding

Terug naar “Archief”