vpk schreef:Jo'tje schreef:Waait het dan aan 1 kant niet makkelijk tegen de muur aan? Dat lijkt me niet zo lekker met schone was.
Wij hebben een los rekje wat we boven op het dakterras zetten. Gaat eigenlijk wel prima tot nu toe.
Als de winter eraan komt wil ik eens kijken of we in de logeerkamer bijv. zo'n leifheitding kunnen hangen met lijnen die je er uit kunt trekken. Want altijd zo'n rek in huis is ook niet wat.
wij hadden ook zo'n geval met uittreklijnen..wat een flutding! het bleef helemaal niet goed zitten. soms knalde die zo van de muur af als er iets te veel was aan hing en hij ging ook erg doorhangen. mijn pa heeft nu wat haken in de muur geboord en daar gewoon waslijndraad tussen gespannen, dat werkt een stuk beter!
Wij hadden ook zo'n ding aan de muur, met die uittrek lijnen.
Gebruik ik nooit meer. Heb al jaren een droger. We hebben een heel vochtig huis dus drogen wil slecht, en dan breng ik er nog meer vocht in terwijl het eruit moet.
Truien hang ik wel aan een klein rekje. en bij mooi weer in de winter hang ik het ff aan de dakgoot van de schuur. Maar ik heb heel de winter geen zon in de tuin dus de was gaat van okt. tot april in de droger.