Moderator: Moderafo's
petra85 schreef:oh wat leuk !!!!!
MissF schreef:Wat goed zeg, al die naaikunsten
mamavansophie: hoe 'keur' jij die stoffen eigenlijk? Ik heb namelijk een hele berg allemaal soorten creme stof nodig, maar ik ben zo bang dat als ik het via de stoffenkraam.nl koop, het niet allemaal hetzelfde soort stof is, hoe doe jij dat? Of gewoon op goed geluk?
als het maar niet aanstootgevend is (in de verkeerde zin van t woord)mamavansophie schreef:Ben ook bezig mijn eigen webshopje op te zetten met al mijn spulletjes, k ga ze verkopen voor een goed doel. Weet niet of ik dat hier zomaar mag neer zetten maar ik zal m wel onder mijn www knop zetten (als dat wel mag?)
paprikameisje2 schreef:LauraC schreef:O! Die Nijntje is leuk! Waar koop je die transfers? Denk niet dat ik de Nijntje variant hier kan krijgen maar ik ken een jongetje die helemaal weg is van Nijna!
dat is papier, dat kan je kopen bij de hema, vervolgens druk je met je printer een willekeurig plaatje af knip je uit langs de lijn, anders krijg je een wittige lijn erlangs heen.. en dan strijk je dat erop! een kind kan de was doen!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 gasten