Moderator: Moderafo's
kwebbel schreef:nou wij slapen dus vlak aan een fiets en voetpad. De mensen lopen dagelijks voorbij met kinderen enz. We hadden eerst een rolgordijn die bijna helemaal tot boven openging. Vandaar het folie. Nu we luxaflex hebben kunnen we die wel altijd dicht doen maar dat ziet er zo verlaten uit. Alsof je puur een kluizenaar bent. Nou misschien werkt glassex met een microvezeldoek ook
kwebbel schreef:ik moet ze met haakjes wassen, ze zijn ook dan van plastic achtig spul en niet van ijzer ofzo. Ik was ze 2x per jaar en dan vind ik het ook weer prima. Ik was ze op een halfuur programma (ws 40 graden) en dan komen ze er helaas wel gekreukt uit () maar altijd schoon.
MissF schreef:Kom ik net uit mijn werk, staat er keurig een mand met schoon en droog wasgoed in de keukenIk had het vandaag opgehangen, in de veronderstelling dat ik het er morgenmiddag na mijn werk wel weer af zou halen, maar manlief had al bedacht dat het er af moest, tjonge, hij doet toch meer dan ik soms denk
(helaas komt het strijken, sokken in elkaar vouwen en in de kasten leggen alsnog op mij neer, maar het gebaar vind ik al lief
daar zou ik dan weer geen geduld voor hebben, voor die plastic haakjes weer terugschuiven. Ik moet ze er trouwen uithalen en dan weer opnieuw er in. Ik kan de haakjes niet naar boven schuiven... hmmmm...... daar heb ik echt geen geduld voorpannenkoek schreef:Ik heb ze ook van een door 'plastic achtig spul' maar het haakje kan ik naar beneden schuiven. ik kan zelf kiezen, ik kan ze op 10 standen doen of zo. dat scheelt iets van 4 cm denk ik. Als je de roede nog zie dan moet je het gordijn iets hoger hangen. Ik was ze uitgebreid dat is 2 uur, op een kreukherstellend, voorzichtig programma
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten