Vakantie 2010

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
Daphne
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3666
Lid geworden op: 10 jan 2004 14:03
Locatie: Veen
Contacteer:

Re: Vakantie 2010

Berichtdoor Daphne » 22 mei 2010 22:43

Waar ga je heen, Nap?
Afbeelding

Gebruikersavatar
jans1
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1307
Lid geworden op: 23 feb 2005 17:01
Locatie: Onder de rook van de centrale aan het water

Re: Vakantie 2010

Berichtdoor jans1 » 22 mei 2010 22:44

Napoleon schreef:Ik kreeg donderdag een telefoontje van het reisbureau, mijn reis voor komende zomer gaat i.i.g. door. Het zou alleen wel leuk zijn als er nog wat aanmeldingen bij kwamen, want die zijn er nog niet zo veel.


Waar ga je naar toe?
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Gebruikersavatar
Napoleon
Moderator
Berichten: 2422
Lid geworden op: 12 sep 2002 17:18

Re: Vakantie 2010

Berichtdoor Napoleon » 22 mei 2010 22:51

Noorwegen, Faröer Eilanden en IJsland.
Verder, verder,
altijd maar vooruit
van stad naar stad,
van oost naar west,
van noord naar zuid

Gebruikersavatar
jans1
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1307
Lid geworden op: 23 feb 2005 17:01
Locatie: Onder de rook van de centrale aan het water

Re: Vakantie 2010

Berichtdoor jans1 » 22 mei 2010 22:57

Napoleon schreef:Noorwegen, Faröer Eilanden en IJsland.


Cool!! Noorwegen ben ik ook geweest, echt een super land :D Faröer Eilanden nog nooit geweest maar heb er een klant zitten.. IJsland.. Hoop dat de vulkaan dan ondertussen gestopt is 8)
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Gebruikersavatar
Daphne
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3666
Lid geworden op: 10 jan 2004 14:03
Locatie: Veen
Contacteer:

Re: Vakantie 2010

Berichtdoor Daphne » 22 mei 2010 23:07

Wauw, dat klinkt gaaf! :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: Vakantie 2010

Berichtdoor LeChat » 24 mei 2010 08:44

Gelukkig maar, Napoleon, en een gave bestemming zeg!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Vakantie 2010

Berichtdoor Evelien » 24 mei 2010 13:46

Napoleon schreef:Ik kreeg donderdag een telefoontje van het reisbureau, mijn reis voor komende zomer gaat i.i.g. door. Het zou alleen wel leuk zijn als er nog wat aanmeldingen bij kwamen, want die zijn er nog niet zo veel.


tis jammer dat we al op vakantie zijn geweest.

Maar gaaf joh. Noorwegen enzo.

Stip
Luitenant
Luitenant
Berichten: 720
Lid geworden op: 16 dec 2009 08:53

Re: Vakantie 2010

Berichtdoor Stip » 26 mei 2010 08:58

Onze bestemming is ook gewijzigd! Ipv de Noordkaap wordt het nu de Ardennen. Ben dan zo'n 30 weken zwanger en om dan 3 weken in de auto te zitten en een afgelegen streek te bezoeken leek ons niet zo'n goed plan. Nu gaan we een weekje en gebruiken we de andere 2 weekjes om alles in orde te maken in huis! Ook lekker, het voordeel van de ardennen is dat je niet zo ver hoeft te rijden, maar je wel in een totaal andere omgeving zit.
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer

Gebruikersavatar
Loucom
Kapitein
Kapitein
Berichten: 780
Lid geworden op: 20 apr 2006 21:06
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Re: Vakantie 2010

Berichtdoor Loucom » 26 mei 2010 21:01

Vriendin van mij gaat een halfjaar naar Suriname voor stage. Hmm reden voor een vakantie voel ik aankomen 8)
Leef je droom.

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: Vakantie 2010

Berichtdoor liefie » 29 mei 2010 21:01

En toen hadden wij weer andere vakantie plannen :oops: :lol:
Mijn man en zijn beste vriend zouden samen een weekje naar New York gaan maar nu vinden ze het toch een beter idee om met zijn allen te gaan vriend,vriendin,hun dochtertje,manlief en mijzelf.
We hebben besloten 14 dagen naar Zuid-Frankrijk te gaan (40km van de spaanse grens vandaan) We rijden er 2 dagen over omdat we met een baby van dan ongeveer 5 maanden zitten en die mag geen 11 a 12 uur in de maxocosy liggen.
Als onze vakanties goedgekeurd zijn gaan we gelijk boeken we hopen dan de 2de en 3de week van september te gaan.

Gebruikersavatar
Harm-J
Majoor
Majoor
Berichten: 1689
Lid geworden op: 27 dec 2006 14:43
Locatie: Lugdunum

Re: Vakantie 2010

Berichtdoor Harm-J » 30 mei 2010 02:17

Ik durf het bijna niet te zeggen.. Na nog geen week terug te zijn, na 5 weken rondhobbelen in Tunesië en omgeving, heb ik al weer een vakantie geregeld voor één maand Tunesië en omgeving...In september 8-[

Arabische landen e.a.v. zijn zo gek nog niet, het is eerder zaak daar de mensen te leren kennen, het is niet vergelijkbaar met wat wij hier in Nederland kennen, aan Arabische (moslim) e.a.v. mensen. Net zo goed als ik Nederlanders (toeristen) liever niet zie buiten hun eigen land!
Een voorbeeld zou zo maar kunnen zijn, Nederlandse jeugd op een camping b.v. in Frankrijk met ugh kratten bier voor een tentje....of idem mensen die helemaal los gaan in b.v. Costa del sol voor 2 weken..etc. :lol:
Het is ons maar geleend, de vele mooie dingen.
Ons onbetwistbaar eigendom, zijn de herinneringen.

Gebruikersavatar
Napoleon
Moderator
Berichten: 2422
Lid geworden op: 12 sep 2002 17:18

Re: Vakantie 2010

Berichtdoor Napoleon » 30 mei 2010 18:08

jans1 schreef:
Napoleon schreef:Noorwegen, Faröer Eilanden en IJsland.


Cool!! Noorwegen ben ik ook geweest, echt een super land :D Faröer Eilanden nog nooit geweest maar heb er een klant zitten.. IJsland.. Hoop dat de vulkaan dan ondertussen gestopt is 8)


Noorwegen ben ik al 4 keer geweest, en het verveelt nooit, qua natuur nog steeds het mooiste land dat ik bezocht heb. Faröer ben ik ook nog nooit geweest, maar wij hebben daar ook een klant zitten (wie weet wel dezelfde, je werkt toch voor McCain?), en IJsland stond al jaren op mijn verlanglijstje. Ik hoop dat die vulkaan het nog wel doet, een werkende vulkaan bekijken lijkt me wel leuk
Verder, verder,

altijd maar vooruit

van stad naar stad,

van oost naar west,

van noord naar zuid

Gebruikersavatar
jans1
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1307
Lid geworden op: 23 feb 2005 17:01
Locatie: Onder de rook van de centrale aan het water

Re: Vakantie 2010

Berichtdoor jans1 » 31 mei 2010 12:53

Napoleon schreef:
jans1 schreef:
Napoleon schreef:Noorwegen, Faröer Eilanden en IJsland.


Cool!! Noorwegen ben ik ook geweest, echt een super land :D Faröer Eilanden nog nooit geweest maar heb er een klant zitten.. IJsland.. Hoop dat de vulkaan dan ondertussen gestopt is 8)


Noorwegen ben ik al 4 keer geweest, en het verveelt nooit, qua natuur nog steeds het mooiste land dat ik bezocht heb. Faröer ben ik ook nog nooit geweest, maar wij hebben daar ook een klant zitten (wie weet wel dezelfde, je werkt toch voor McCain?), en IJsland stond al jaren op mijn verlanglijstje. Ik hoop dat die vulkaan het nog wel doet, een werkende vulkaan bekijken lijkt me wel leuk


Ik werk idd voor McCain.. Klant heet Poul Michelsen trouwens :wink:
Dan zou ik hopen voor je dat die vulkaan pas weer gaat werken als je daar bent, anders dan kom je er niet eens es :lol:
Mijn vriend gaat binnenkort samen met zijn vader naar Helgoland.. Ben benieuwd of dat wat is, spannend 3 dagen op een stuk berg vertoeven 8)
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Gebruikersavatar
smArtjan
Luitenant
Luitenant
Berichten: 629
Lid geworden op: 07 nov 2005 18:27
Locatie: Ridderkerk
Contacteer:

Re: Vakantie 2010

Berichtdoor smArtjan » 07 jun 2010 19:22

Napoleon schreef:Ik kreeg donderdag een telefoontje van het reisbureau, mijn reis voor komende zomer gaat i.i.g. door. Het zou alleen wel leuk zijn als er nog wat aanmeldingen bij kwamen, want die zijn er nog niet zo veel.

Voor de helft van het geld ga ik gerust nog een keer met Avanta mee hoor 8)
"UBI IUDICIA DEFICIUNT INCIPIT BELLUM"
Afbeelding

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23540
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Vakantie 2010

Berichtdoor Marnix » 08 jun 2010 09:35

Hmmm nog 3 dagen :)
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 54 gasten