Schipje schreef:Annet76 schreef:Schipje schreef:
Laat je niet zo gaan. Beheers jezelf.
Met mijn beheersingsvermogen is niet zo heel erg veel mis kan ik je zeggen.
In de vragenrubriek word ik af en toe ook behandeld alsof ik één of andere idioot ben die niet open staat voor andere meningen. Er wordt gelijk afgedaan als “zeuren”, “piepen”, “mening door willen drukken”, “asociaal”, “weinig inlevingsvermogen”en zo kan ik nog wel even doorgaan. Van alles is me al voor mijn voeten geworpen en ja……heel soms heb ik daar even helemaal schoongenoeg van!
Ik verwoord altijd heel netjes mijn mening en vraag van niemand –helemaal niemand!!! - er mee eens te zijn. Goed, ik draai er niet om heen, ik geef mijn mening wel, maar dat moet je maar gewoon accepteren. Ik kijk niet wie er voor mij heeft gereageerd, ik vind de persoon niet belangrijk en merk dat sommigen dat wél zo vinden. Dat bevreemd mij heel erg.
Als ik schrijf:
“Bovendien; u zeggen tegen je ouders klinkt verschrikkelijk afstandelijk, alsof je tegen een vreemde praat” en iemand, in dit geval jij, noemt dat zwaar onbeleefd dan heb ik daar heel even genoeg van.
Dit heeft niets te maken met zwaar onbeleefd zijn, mijn mening willen doordrukken of mij gaan vertellen dat ik meer ik boodschappen moet gaan gebruiken. Dat raakt in dit kleine zinnetje kant nog wal!
Ieder ander had dit kunnen schrijven zonder dat je erop had gereageerd, alleen nu het van mij komt is het ineens “zwaar onbeleefd”
Mag ik dan ook even een keer “boos” hierom worden. Stop daar gewoon een keertje mee, dat zou je meer sieren dan dit onnozele gedoe!
En over jouw opmerking van mijn zwaar onbeleefde gedrag (???) zou ik willen zeggen: "Laat je niet zo gaan. Beheers jezelf!!"
Wat mij wel opvalt is dat als ik hier ook maar één letter typ jij direct een hele redenatie gaat houden alsof je door een wesp gestoken word.
Goed, wacht maar tot ik echt door een wesp gestoken word, dan reageer ik nog veel feller!
Nee, zo is het niet!
Het lijkt wellicht alsof ik behoorlijk uit mijn panty spring om een simpele uitspraak, maar het is even de druppel die de emmer doet overlopen! Even vind ik het mooi geweest, mag het een keer?
Mag ik even mijn ongenoegen laten merken omdat je hier iets neerschrijft wat kant nog wal raakt en totaal niets met de inhoud heeft te maken, maar alles met de persoon die het opschrijft. Precies wat er in de vragenrubriek ook telkens gebeurt en ja, daar heb ik even schoongenoeg van. Waarom gebeurt dat zo gemakkelijk, welnu omdat ik een afwijkende mening heb, hoewel het er maar aan ligt wat afwijkend is natuurlijk. Blijkbaar wordt dat niet op prijs gesteld.
Goed, ja je hebt me daarmee gekwetst, omdat het inhoudelijk geen toegevoegde waarde bleek te hebben en je toch zegt dat ik zeer onbeleefd ben..
Kan ik nu een excuus tegemoet zien?