Moderator: Moderafo's

en daarna leren dat als je alsjeblieft zegt het ook niet altijd gebeurt zoals jij het wilt.
  en daarna leren dat als je alsjeblieft zegt het ook niet altijd gebeurt zoals jij het wilt.

van mij moet ze absoluut geen kus of handje geven terwijl ze dat neit wil. Dat komt later wel als ze het begrijpen dat bepaalde gewoontes erbij horen. Maar met kussen van opa's en oma's, is een nee, van juul ook de nee! dan hoeft dat niet!
 van mij moet ze absoluut geen kus of handje geven terwijl ze dat neit wil. Dat komt later wel als ze het begrijpen dat bepaalde gewoontes erbij horen. Maar met kussen van opa's en oma's, is een nee, van juul ook de nee! dan hoeft dat niet! ) Maar ze laat het zelf heel duidelijk weten wanneer ze geen kusje wil, dan duwt ze met heel d'r armpje gestrekt je gezicht weg en haar eigen hoofd draait ze (ietwat verwaand) ook weg!
 ) Maar ze laat het zelf heel duidelijk weten wanneer ze geen kusje wil, dan duwt ze met heel d'r armpje gestrekt je gezicht weg en haar eigen hoofd draait ze (ietwat verwaand) ook weg!  Heerlijk dat ze zo haar eigen grenzen aangeeft, dat vind ik goed, zeker voor later in deze wereld....
 Heerlijk dat ze zo haar eigen grenzen aangeeft, dat vind ik goed, zeker voor later in deze wereld....  

doen jullie dat altijd? bij alle visite?
 doen jullie dat altijd? bij alle visite?

Maar elke keer als mn schoonzusje nu wat harder praat is het al: rustig mam!
  Maar elke keer als mn schoonzusje nu wat harder praat is het al: rustig mam!
 ) voor je kocht...
 ) voor je kocht...   

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten