Moderator: Moderafo's
*Annette* schreef:Denk je de draad in je leven weer opgepakt te hebben, een doel en structuur in je leven te hebben, krijg je weer van alles voor de voeten gegooid. Waarbij ik me dan vaak afvraag, waarom ik?? Maar dat zijn van die waarom's waar je geen antwoord op krijgt...
M'n psych. antwoorden met ja de 1 krijgt dit en de ander dat... sja daar heb ik niet veel aan... Dat weet ik ook wel. Af en toe krijg ik echt een punthoofd van m'n psych... Ik zou een positief dagboek bijhouden, en dan zou er tijdens het volgende gesprek nagekeken worden en zou m'n psych kijken hoe ik er verder bij geholpen kon worden om positiever over mezelf tegaan denken. Heb ik weer gesprek, word er over heel iets anders begonnen. Na een halfuur was het we moeten stoppen... Tot de volgende keer
, al moet ik nu wel eerder op gesprek komen.
Ik was nogal somber en vind het de laatste tijd moeilijk de nut van het leven in tezien.... Blijft het zo, dan waarschijnlijk opnieuw gesprek met de psychiater om beoordeling voor evt. ad. Voor m'n gevoel had ik weinig tijd om nog vragen testellen o.i.d., als het niet ging kon ik altijd bellen.
campanula schreef:Ik slik ook anti-depressiva: Sertraline.
Heb bij twee verschillende instanties gesprekken gehad, maar men denkt dat het beter is dat ik wat intensievere therapie ga volgen. De ellende is dat de wachttijden steeds zo lang zijn. Ik ben nu al vanaf oktober bezig met gesprekken en ik wordt steeds doorgestuurd. Moet nu waarschijnlijk weer een aantal maanden wachten tot ik echt met therapie kan beginnen.
Echt vreselijk frustrerend allemaal.
*Annette* schreef:@ Mortlach; Inderdaad schreef je het al eens eerder over de waarom's. En je hebt totaal gelijk waarom niet? Alleen het is soms zo ontzettend moeilijk om het te accepteren en je weer door 'n zware tijd moet gaan. Één iemand weet af van die waarom's...
Ik weet ook wel dat zo'n psych. zoveel mensen op een dag krijgt, de één heeft dit, de ander dat. En net zoals mij en ieder anders een mens is met zijn/haar gebreken. Maar er word toch gerapporteerd waar het in het vorige gesprek over gegaan is, welke afspraken er gemaakt zijn enz. enz. Voordat ik daar binnen kwam is alles, ook de rapportage van de therapie doorgelezen. Maar iedere keer word er weer over wat anders begonnen... Misschien tijdens het volgende gesprek maar eens aangeven dat ik het erg vervelend en verwarrend vind als er iedere keer over iets anders wordt gesproken.
Nee ik heb niet gebeld, tijdens het afgelopen gesprek heb ik die gevoelens ook verteld. Daarom werd er ook gezegd als het zo blijft ik waarschijnlijk opnieuw een gesprek met de psychiater krijg voor beoordeling over evt. ad. Maja...
*Annette* schreef:Ik wist niet meer zo goed wat ik typen moest, vandaar die maja...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten