Voor al die kleren naaiende refowebsters, kennen jullie deze site al? http://www.sancho.nl/ Daar kun je ook van alles met elkaar uit wisselen over stoffen en patronen enz. Er is volgens mij op 6 maart b.v. in zwijndrecht een grote stoffen verkoop alleen voor leden van dit forum.
stoffenspectakel in zwolle 3 maart! deze is giga groot!! gaan we ff lapjes inslaan voor een paar euro de meter, ze heeft het toch amper aan! voor dat ik het weet is het seizoen om of is ze eruit gegroeid!
Ik vind voor mezelf naaien ook leuker dan voor Jurian. maargoed, voor een knul vind ik het sowieso niet zo leuk, het wordt zelden zo leuk als ik het me voorstelde, terwijl het voor mezelf vaak wel goed lukt. Ik haal ook wel eens Knipmode's uit de bieb, lekker goedkoop
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...
Acire schreef:Maak je dan niet liever wat voor jezelf? Gaat veel langer mee..
doe ik ook wel, ik vind vier rokken prima, maar voo rmijn uk die dagelijks soms wel twee keer schone kleren aanmoet ivm lekker smeren ed, wel 8 stelletjes!
reststofjes of lapjes van 2 euro de meter zijn dan leuke goedkope koopjes!
4 rokken? volgens mij heb ik er wel 15 en dat is dan voor de winter....... daartegenover heb ik maar 2 broeken jurken nog niet meegeteld maar dit hoort in het kleding topic
@ *annet*: bedankt!! er staan erg leuke patroontjes in! heb een rokje gezien die ik wil gaan proberen en een erg schattig jurkje. die ga ik misschien wel proberen voor de bruiloft van mn schoonzusje
Ik ben nu ook veel aan het naaien. Kan nu tenminste jurkjes en rokjes maken. Heb er dus ook al 3 gemaakt voor voorjaar/zomer en ben met de volgende bezig.
Ook ik heb nog veel patronen liggen waar ik niets meer mee doe zal eens een keer opzoeken wat precies.
'k Heb net mijn patronenmap ook eens uitgezocht en heb het volgende liggen waar ik niets meer mee doe.. * Knippie juni/juli 2009 * Knippie winter 2007/2008 * Knippie baby winter 2008 * Sue &Blu van 2007 * Stenzo, eentje met veel wijde overgooiers.
Als er iemand belangstelling voor heeft, hoor ik het wel!